سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت دستگاه پرکن مایعات غلیظ و رقیق

قیمت دستگاه پرکن مایعات غلیظ و رقیق، یکی از پرکاربرد ترین دستگاه های پرکن است که فرآیند پر کردن به صورت خطی و چرخشی انجام می شود. دستگاه های چهار نازله اتوماتیک در دو نوع خطی و افقی وجود دارند که با توجه نیاز صنایع مورد استفاده قرار می گیرند. این دستگاه به صورت اتوماتیک تمام ظروف را ردیف می کند تا محصول نهایی به ترتیب پر، در بندی و آماده بسته بندی شود. دستگاه های پرکن دقت و سرعت بالایی در تزریق مایع درون بطره ها دارند. 

قیمت دستگاه پرکن مایعات غلیظ و رقیق

دستگاه پرکن مایعات دستگاهی است مناسب برای پر کردن حجم یا وزن مشخصی از مایعات با حالات، چگالی و ویسکوزیته متفاوت. انتخاب دستگاه پرکن مایعات امری پیچیده است، از این رو توصیه می شود که برای انتخاب درست دستگاه متناسب با محصول خود، حتما با مشاورین ما در این امر مشورت نمایید. هر نوع از این دستگاه های پر کن مختص نوعی خاص از مایعات می باشند که اگر دستگاه اشتباها انتخاب شود، هم خط تولید شما مختل شده و هم ضررهای مالی جبران ناپذیری متوجه شما خواهد شد. مشاوره و کمک گرفتن از مشاورین مجموعه ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز توصیه می گردد. مشاورین مجموعه در تمام مراحل از طراحی تا بهره برداری با شما همراه خواهند بود. شماره مشاورین در انتهای مطلب آورده شده است.

انواع دستگاه های پرکن مایعات بر اساس غلظت مایع :

دستگاه پرکن ثقلی

دستگاه پرکن ثقلی برای پرکردن مایعات رقیق که ویسکوزیته بسیار پایینی دارند، انتخاب مناسبی است. این دستگاه پرکن مایعات بدون نیاز به پمپ، مایعات رقیق را به داخل ظرف های مخصوص هدایت می کند. انواع مایعات رقیق مثل اسیدهای مختلف، آب معدنی، روغن ماشین، روغن خوراکی، نوشیدنی های طعم دار، انواع مواد دارویی و … را می توان با استفاده از این دستگاه بسته بندی کرد. روش کار این دستگاه به صورت تمام اتوماتیک است.

بر همین اساس هیچ نیازی به دخالت مستقیم انسان در انجام روند کار، وجود نخواهد داشت. این دستگاه معمولاً ظرفیت بالایی معادل 5000 لیتر را می تواند در خود نگهداری کند. لازم به ذکر است که افراد می توانند هرچند وقت یکبار قسمت نازل ها و مخزن این دستگاه را شستشو دهند تا از این طریق محصولاتی بهداشتی، مطابق با قوانین و مقررات تولید و بسته بندی شوند.

دستگاه پرکن پمپی :

بعضی از مواد مایع همچون مایعات غلیظ را نمی توان با استفاده از روش ثقلی – تزریق به روش نیروی جاذبه – پر کرد و نیاز به مکانیزم دیگری است که بتوان با نیروی بیشتری نسبت به نیروی جاذبه به پرکردن این دسته از مایعات در ظروف بسته بندی اقدام نمود. دو مکانیزم برای این منظور وجود دارد. مکانیزم پرکن سیلندر پیستونی و مکانیزم پرکن پمپی. پرکن پمپی جهت تامین انرژی برای تزریق مواد از پمپ استفاده می کند و دستگاه پرکن مایعاتی که از این مکانیزم بهره می برد را دستگاه پرکن پمپی می نامند.

دستگاه پرکن سیلندر پیستونی :

پرکن های پیستونی مثل سرنگ پزشکی کار می کنند. پیستون ها مایع را به داخل سیلندر می کشند و سپس با فشار رو به جلو پیستون، مایع به درون ظرف منتقل می شود. سیستم دارای دو عدد شیر یکطرفه و یا یک عدد شیر سراهی پنوماتیک برای هر پیستون می باشد که مسیر حرکت مایع به داخل و بیرون سیلندر را تعیین می کنند. یکی از شیر یکطرفه ها در زمان کشیدن مایع به داخل سیلندر باز می شود و سپس هنگام تخلیه مایع بسته می شود. دومین شیر یکطرفه در حالت کشیدن محصول بسته، و هنگام تخلیه مایع باز می شود. پرکن پیستونی نسبت به سایر پرکن ها کند تر می باشد، اما توانایی پرکردن مایعاتی را دارد که دستگاه های دیگر ندارند.

سیلندر، شامل یک محفظه می باشد که پیستون در درون آن به حالت رفت و برگشتی حرکت می کند. حجم مایع درون سیلندر بستگی به اندازه ظروفی که مایع در درون آن ها پر می شود دارد.

شماره تماس واحد فروش جهت مشاوره و خرید :

09129212294 مهندس مددخانی 

09129593215 مهندس رهبری