سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت دستگاه پرکن اتوماتیک مایعات

قیمت دستگاه پرکن اتوماتیک مایعات، دستگاه پرکن تمام اتوماتیک مایعات به منظور پر نمودن انواع ظروف و بطری های گوناگون از تمام مایعات ، اعم از مایعات خوراکی یا غیر خوراکی مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه های پرکن مایعات در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. این دستگاه ها به دلیل کارآمدی و بالابردن راندمان تولید از محبوبیت بالایی در میان تولید کنندگان دارند. سرعت و دقت بالا در تزریق مایع درون ظروف بسته بندی در این دستگاه ها باعث کاهش زمان تولید و عدم هدر رفت مواد اولیه می گردد.  

قیمت دستگاه پرکن اتوماتیک مایعات 

 دستگاه پرکن مایعات در مدل های مختلف قابل طراحی و تولید می باشد که هرکدام ازاین پارامترها باعث افزایش یا کاهش قیمت دستگاه پرکن مایعات می گردد. جهت اطلاع از قیمت دقیق دستگاه پرکن اتوماتیک مایعات با پشتیبانی مجموعه ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز تماس حاصل نمایید. کارشناسان ما راهنمایی و قیمت دقیق پرکن مایعاتاتوماتیک را به شما اعلام خواهند نمود.

دستگاه پرکن مایعات اتوماتیک

دستگاه پرکن اتوماتیک را با نوار نقاله و دربندی تجهیز می‌نماید تا بسته بندی مایعات با حداقل نیروی انسانی تا مرحله لیبل زنی انجام پذیرد. دستگاه دربند در انتهای خط نصب می‌شود تا پس از اینکه اپراتور درب گذاری ظروف یا بطری محصول را به صورت دستی انجام داد، دستگاه دربند به صورت اتوماتیک درب محصول را ببندد. برای دخالت کمترِ اپراتور، می‌توان با ساخت و نصب دستگاه درب گذار بر روی خط بسته بندی مایعات، درب گذاری بطری‌ها را نیز به وسیله ماشین درب گذار انجام داد.

تهیه خط کامل پرکن مایعات یکی از شرایط لازم بسته بندی با کیفیت با تیراژ انبوه است. تولید کنندگان محصولات مایع به کمک پرکن مایعات اتوماتیک می توانند تا 2000 بطری 1 لیتری را با درصد خطای 0/1 در هر ساعت پر کنند. از مهم ترین مشخصه های یک دستگاه پرکن مایعات اتوماتیک می توان به نوار نقاله برای انتقال ظروف با هر شکل و اندازه، پرکردن همزمان 4 الی 12 ظرف، درب گذاری و درب بندی در دستگاه پرکن مایعات اتوماتیک توسط سنسورهای تعبیه شده اشاره نمود.

 

دستگاه پرکن مایعات تمام اتومات

دستگاه پرکن مایعات در چند غالب که بسته به نوع ماده و یا غلظت آن طبقه بندی می شوند که این امر در مکانیسم های پرکردن آنها و یا متریالی که برای آن دستگاه استفاده می شود تاثیر دارد . مکانیسم های پر کردن در دستگاه پرکن مایعات تمام اتومات به سه دسته پمپی ، سیلندر پیستونی و ثقلی تقسیم می شوند که کاربرد هر یک متفاوت است.

تعداد تولید با دستگاه پرکن مایعات اتوماتیک از اهمیت به سزایی برخوردار است که این مهم را می توان با تعداد نازل های تعبیه شده روی دستگاه هدایت نمود. نوار نقاله برای انتقال ظروف با هر شکل، اندازه، پرکردن همزمان 4 الی 12 ظرف، درب گذاری و درب بندی در دستگاه پرکن مایعات اتوماتیک توسط سنسوررهای تعبیه شده صورت می گیرد که از عمده بخش های مهم تشکیل دهنده این دستگاه پرکن به شمار می رود.

دستگاهای مایعات پرکن تمام اتومات در انواع مختلف با ظرفیت های 1000 تا 2000 بطری در ساعت ساخته می شوند و تمام قسمت هایی که در  تماس با مایع هستند. تمام مایعاتی که درون ظروف یا بطری های مخصوص قرار دارند، توسط دستگاه پرکن درون آن ها جای می گیرند.

دستگاه پرکن مایعات رقیق تمام اتوماتیک

این دستگاه پرکن مایعات رقیق برای پر کردن مایعات رقیق در ظروف مختلف استفاده میشود که این دستگاه بسیار پرفروش و کاربردی در بازار حساب میشود و علت درخواست زیاد این دستگاه هم این است که در صنایع و زمینه های مختلف استفاده می شود و کاربرد دارد.

دستگاه پرکن مایعات غلیظ تمام اتوماتیک

 این دستگاه پرکن مایعات تمام اتومات مانند دستگاه تیوپ پرکن تمام اتوماتیک  را طوری طراحی کرده است که به راحتی و بدون نیاز به اپراتور ، انواع ظروف در سایز های مختلف را پر میکند و برای پر کردن ظروف از مایعات غلیظ یا نیمه جامد هم می توان از این دستگه استفاده کرد. این دستگاه بخصوص باعث افزایش دقت در بسته بندی هم شده است و همچنین دارای دقت و سرعت عمل، مکانیزم موثر، ساده و بدون درد سر می باشد.