سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش دستگاه پرکن مایعات رقیق اتوماتیک

فروش دستگاه پرکن مایعات رقیق اتوماتیک، مایعات رقیق به انواع کم غلظت همچون آب آشامیدنی، الکل، نوشابه و هر مواد مایعی که چگالی یا ویسکوزیته آن در سطح پایینی قرار داشته باشد، می‌گویند. برای بسته بندی انواع نوشیدنی رقیق، یا مواد شوینده و هر مایع رقیق دیگری، از دستگاه پرکن مایعات رقیق استفاده می‌شود. مکانیزم ثقلی مناسب مایعات رقیق است و در بیشتر موارد، برای پرکن مایعات رقیق از همین مکانیزم استفاده می‌شود. دستگاه های پرکن مایعات رقیق از جمله محبوب ترین دستگاه های بسته بندی می باشند.

فروش دستگاه پرکن مایعات رقیق اتوماتیک 

دستگاه های پرکن مایعات رقیق با قیمت مناسب و عملکرد بالا، همچنین مکانیزم عملکرد ساده ای که دارند در صنایع گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند. این دستگاه ها در مجموعه ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز با گارانتی 24 ماهه و پشتیبانی تامین قطعات 10ساله طراحی و تولید می گردند. برای کسب اطلاع از قیمت و سفارش دستگاه مورد نظر می توانید با کارشناسان این مجموعه با شماره های مندرج در انتهای مطلب در ارتباط باشید.

 دستگاه پرکن مایعات رقیق (Gravity Liquid Filling)

مایعات رقیق به انواع کم غلظت همچون آب آشامیدنی، الکل، نوشابه و هر مواد مایعی که چگالی یا ویسکوزیته آن در سطح پایینی قرار داشته باشد، می‌گویند. برای بسته بندی انواع نوشیدنی رقیق، یا مواد شوینده و هر مایع رقیق دیگری، از دستگاه پرکن مایعات رقیق استفاده می‌شود. مکانیزم ثقلی مناسب مایعات رقیق است و در بیشتر موارد، برای پرکن مایعات رقیق از همین مکانیزم استفاده می‌شود. صنایع ماشین سازی نهاد صنعت انواع پرکن مایعات رقیق را با قیمتی نازل و به صورت اختصاصی تولید می‌نماید، و این دستگاه را بدون واسطه، با ضمانت و خدمات پس از فروش به دست مصرف کنندگان می‌ رساند.از انواع دستگاه پرکن رقیق، می توان به پرکن ادکلن اشاره داشت. پرکن ثقلی یکی از پرکاربردترین دستگاه های پرکن می باشد. 

کاربرد پرکن مایعات رقیق

دستگاه پرکن مایعات رقیق ثقلی، مناسب برای پرکردن ظروف برای انواع مایعات رقیق مانند :

انواع شوینده ها(شیشه شور، سفید کننده، جرم گیر و…)

انواع حلال ها (تینر، الکل، استون و..)

انواع مایعات شیمیایی (اسید ها، آب اکسیژنه، کود های مایع و…)

انواع مایعات خوراکی (دوق، آب، عرقیجات، سرکه، آب میوه و…)

از دیگر ماشین آلات صنعتی تولیدی در کیان صنعت می توان به پرکن چسب 123، اسپری پرکن و تیوپ پرکن اشاره داشت.برای خرید این محصولات با کیفت بالا با ما در تماس باشید.

مکانیسم کار دستگاه پرکن مایعات رقیق ثقلی

مکانیسم کار دستگاه پرکن مایعات رقیق ثقلی بسیار ساده است، مایع رقیق در مخزنی در بالای دستگاه قرار گرفته و بوسیله اتصالات به نازل یا نازلهایی که در سطح پایین تری از مخزن قراردارند متصل می گردد. با باز شدن نازل فشار ثقل مخزن باعث جاری شدن مایع به سمت پایین می گردد. در زیر نازل ها ظروف قرار گرفته و با کنترل زمان باز بودن نازل حجم مایع وارد شده به داخل ظرف یا بطری کنترل می گردد.

برای جلوگیری از خطا در هنگام پرکردن ظروف می بایست حجم مایع موجود در مخزن تغذیه دستگاه ثابت نگاه داشته شود تا فشار پشت نازل و در نتیجه دبی نازل تغییر نکند. کنترل سطح مایع داخل مخزن وسیله شناور و یا سنسور های کنترل سطح انجام می گیرد. برای جلوگیری از کف کردن مایع در هنگام تزریق داخل ظرف نازل از کف ظرف شروع به پرکردن می کند و با سرعت ثابتی به سمت بالا حرکت می کند .

شماره تماس واحد فروش جهت مشاوره و خرید :

09123685022 - 09129593215 مهندس رهبری