سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش دستگاه پرکن بسته بندی تی بگ دمنوش

فروش دستگاه پرکن بسته بندی تی بگ دمنوش، دستگاه های بسته بندی در صنایع به کمک تولید کننده آمده است تا تولیداتی با کیفیت تر و بهداشتی با سرعتی بالا تولید گردند. دستگاه بسته بندی چای کیسه ای و یا دستگاه بسته بندی تی بگ در دو مدل (بدون لیببل و لیبل زن) که در بسته بندی انواع چای تک نفره و انواع دمنوش های گیاهی و… کاربرد دارد یکی از بهترین و با کیفیت ترین دستگاه های تی بگ زن روز دنیا محسوب می شود. مخصوص بسته بندی چای ، گیاهان دارویی و دمنوش های گیاهی با توزین پیمانه ای داخل کاغذ حرارتی (فیلتر) با نصب نخ در بالای بسته و نیز بسته بندی نمک و شکر تک نفره جهت استفاده در رستوران ها و هتل ها و … بعد از بسته بندی چای در تی بگ توسط این دستگاه بسته بندی، تی بگ ها باید توسط دست در داخل کارتن به تعداد تنظیم شده به اندازه گنجایش کارتن چیده می شود.  

فروش دستگاه پرکن بسته بندی تی بگ دمنوش

انواع ماشین آلات و دستگاه های مورد نیاز برای خط تولید دمنوش کیسه ای و چای تی بگ را با تخصص بالا، کیفیت عالی، قیمت ارزان، و با قابلیت ارسال به سراسر ایران را فقط از مجموعه ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز بخواهید. تمامی خطوط تولید و بسته بندی با گارانتی 24 ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله به سفارش مشتری و بر طبق نیاز ارایه می نماییم. شماره کارشناسان فروش در انتهای مطلب جهت سهولت دسترسی آورده شده است. 

مکانیزم عملکرد دستگاه پرکن و بسته بندی چای کیسه ای : 

نحوه کار دستگاه بسته بندی چای تی بگ یا نپتون به این صورت است که انواع چای و گیاهان دارویی یا دمنوش های مختلف را با حجم کم و تک نفره (2 تا 4 گرمی) ، در بسته بندی های نپنونی مهر و موم یا منگنه می کند. نحوه کار این دستگاه به این صورت است که بدون دخالت اپراتور دستگاه و یا نیروی انسانی، به طور میانگین در هر دقیقه 50 چای تی بگ را بسته بندی و تولید کند.

به کمک دستگاه های بسته بندی چای می توان انواع دمنوش ها ، برگ خشک چای و پودر قهوه را نیز بسته بندی و آماده کرد. به کمک دستگاه های بسته بندی چای، انواع تی بگ یا چای کیسه ای نیز بسته بندی می گردند، برای بسته بندی چای کیسه ای از پارچه های مخصوص رول استوک با رشته های برچسب دار استفاده می شود. نوع پارچه، دستگاه مورد استفاده به طور قابل توجهی می تواند کیفیت و بهره وری کارخانه های تولید کننده چای کیسه ای را به میزان قابل توجهی بهبود ببخشد.

دستگاه بسته بندی چای کیسه ای 

این دستگاه مخصوص بسته بندی کردن انواع چای و گیاهان دارویی می باشد با عملکرد الکترومکانیکی خود و بسته بندی مهر و موم شده ، تی بگ های فوق العاده ای را می تواند بسته بندی کند. این دستگاه ها می توانند در هر دقیقه حجمی بالغ بر 40 الی 60 بسته را در دقیقه بسته بندی کنند. علاوه بر عملکرد مناسب دستگاه، تیم پشتیبانی ما می توانند در انتخاب و طراحی دستگاه های مذکور به شما راهنمایی داده و کمک کنند.

ایده آل برای پک های تک نفره برای ساخت کیسه های چای یکبار مصرف با استفاده از پارچه های پنبه ای یا ماسلین بسیار مناسب است ، علاوه بر این می توانید از این دستگاه برای بسته بندی انواع گیاهان دارویی نیز استفاده نمایید.

امکان سفارشی سازی مقدار تولید، این دستگاه ها قابلیت تولید بین 40 الی 60 بسته را در دقیقه دارند و شما می توانید به صورت سفارشی این سرعت را کنترل کرده و براساس خط تولید خود انتخاب نمایید که می خواهید در دقیقه چه مقدار تولید انجام شود.

ساختار جمع و جور، ابعاد دستگاه ما در واقع 150 × 48 × 75 می باشد که با اندازه ی جمع و جوری که دارد مناسب هر کارخانه ای می باشد و تمامی کارگاه ها و کارخانه ها می توانند به کمک آن دست به بسته بندی محصولات خود بزنند.

عملکرد الکترومکانیک دستگاه :

  • برق مورد نیاز 3 فاز – 2 کیلووات
  • وزن دستگاه 330 کیلوگرم
  • ظرفیت دستگاه 60 – 40 بسته در دقیقه
  • ظرفیت مخزن 12 کیلوگرم
  • وزن بسته 2 گرم
  • ابعاد دستگاه 150 × 48 × 75

برای دریافت لیست قیمت ماشین آلات بسته بندی چای و دمنوش های گیاهی، از متخصصان ما مشاوره رایگان بگیرید. برای سفارش انواع

هر نوع سیستم و دستگاه برای بسته بندی و یا تولید چای کیسه ای و دمنوش گیاهی تی بگ را که نیاز دارید ما برای شما در ابعاد و اندازه های صنعتی، خانگی، کارخانه ای و…) تولید می کنیم. همچنین محصولات مشابه ای مانند قهوه و نسکافه را می توانید با دستگاه ساشه بسته بندی کنید.

شماره تماس واحد فروش جهت مشاوره و خرید : 

09129593215 - 09123685022 مهندس رهبری