سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش دستگاه پرکن گریس سرد و گرم اتوماتیک

فروش دستگاه پرکن گریس سرد و گرم اتوماتیک، گریس از جمله موادی است که خاصیت روانکاری دارد. این ماده که از مشتقات نفتی به شمار می رود دارای غلظت زیاد است. برای پرکردن آن داخل بشکه و سایر ظروف نیازمند دستگاه پرکن گریس است. این نوع دستگاه پرکن جزو پرکن مایعات غلیظ است.

فروش دستگاه پرکن گریس سرد و گرم اتوماتیک 

پرکن گریس نام دستگاهی است که برای پر کردن مواد گریس که از مشتقات نفتی به شمار می رود، استفاده می شود. این ماده دارای خاصیت روانکاری است که دارای غلظت زیادی می باشد. گریس چون از مایعات غلیظ به شمار می رود، برای پر کردن آن در بشکه و یا دیگر ظروف از دستگاه پرکن مایعات غلیظ استفاده می شود. خرید دستگاه پرکن مایعات با توجه به تنوع و کارکرد متفاوت این دستگاه ها نیاز به مشاوره با متخصصین اهل فن دارد. مجموعه ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز با کادری متخصص و نیروی خلاق آماده انجام خدمات و طراحی خط تولید و بسته بندی با توجه به نیاز کارگاهی می باشد.

مکانیزم عملکرد دستگاه پرکن گریس

مکانیزم عملکرد دستگاه پرکن گریس به این صورت است که ابتدا باید تنظیمات مربوط به حجم تزریق مواد و تنظیم ارتفاع نازل در مقایسه با دهانه ظرف انجام شود. سپس ظرف در داخل سینی فیکسچر قرار می‌گیرد و دستگاه شروع به کار می‌کند. با هر بار قرار گرفتن ظرف در زیر نازل، نازل به سمت پایین حرکت می‌کند تا به کف ظرف برسد و سپس به صورت اتومات به سمت بالا می‌آید و همزمان عمل پمپاژ گریس به داخل ظرف نیز صورت می‌پذیرد. پس از پر شدن ظرف، نازل نیز متوقف و از ظرف خارج می‌شود و آماده قرارگرفتن ظرف بعدی می‌گردد.

مخزنی که بر روی دستگاه گریس سرد قرار گرفته، دارای پره‌هایی با شکل و مکانیزم حرکتی خاص است. بدین ترتیب که این پره‌ها با حرکت خود گریس را با فشار به سمت دهانه خروجی مخزن هدایت می‌کنند تا گریس از طریق پمپ به داخل دستگاه مکیده و سپس به داخل نازل منتقل شود. دستگاه های پرکن گریس که به صورت تمام اتوماتیک عمل می‌کنند، تنها نیاز به یک نفر اپراتور برای قرار دادن ظروف خالی بر روی نوار نقاله دارند و تمامی فعالیت‌های دستگاه به صورت خودکار انجام می‌شود.

دستگاه های نیمه اتوماتیک پرکن گریس نیز از عملکردی شبیه دستگاه های تمام اتوماتیک پرکن گریس برخوردارند؛ با این تفاوت که اپراتور باید به غیر از قرار دادن ظروف در زیر نازل، با فشار دادن پدال نیز نازل‌ها را فعال کند تا اقدام به پر کردن ظروف کنند.

1) دستگاه پرکن گریس سرد

همان‌طور که در ابتدای مقاله هم اشاره شد، برخی از گریس‌ها از حساسیت بسیار بالایی در برابر گرما برخوردارند و با گرم شدن، ویژگی خود را از دست می‌دهند. به همین دلیل در زمان بسته بندی آنها نیز نباید گرم شوند. مکانیزم عملکرد دستگاه پرکن گریس سرد به صورت پمپی تایمری یا لودسلی است که می‌تواند به صورت نیمه اتوماتیک یا اتوماتیک طراحی و ساخته شود.

دستگاه پرکن گریس سرد نیمه اتوماتیک به این ترتیب عمل می‌کند که اپراتور ظروف را در زیر نازل‌ها قرار می‌دهد و با فشار دادن پدال ظروف را از گریس پر می‌کند. دستگاه پرکن گریس سرد یکی از دستگاه های مهم و کاربردی در کارخانه‌های صنعتی است. این دستگاه از دقت و سرعت بالایی برخوردار می‌باشد.

2) دستگاه پرکن گریس گرم

دستگاه پرکن گریس گرم به صورت نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک است که در نوع نیمه اتوماتیک، اپراتور ظرف‌ها را در زیر شیر پرکن قرار می‌دهد و با فشار دادن شاسی مخصوص، فرایند پر کردن انجام می‌شود. اما در دستگاه پرکن گریس گرم تمام اتوماتیک، تمامی این کارها به وسیله دستگاه انجام می‌شود و اپراتور فقط باید ظروف را بر روی نوار نقاله قرار دهد تا دستگاه آنها را به زیر نازل‌ها هدایت کند.

شماره تماس واحد فروش نهاد صنعت پیشگام البرز جهت مشاوره و خرید :
09129593215 مهندس رهبری