سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش دستگاه پرکن دربند اتوماتیک تخم شربتی

فروش دستگاه پرکن دربند اتوماتیک تخم شربتی،بذر گیاه ریحان کوهی در تهیه شربت مورد استفاده قرار می گیرد و در زبان عامه تخم شربتی خوانده می‌شود باور عامه بر این است که تخم شربتی در رفع عطش مؤثر و در تابستان خنک است و باعث لاغری می‌شود. شربت تخم شربتی یکی از نوشیدنی های خوشمزه و بسیار مفید ایرانی است که برای کنترل تشنگی بسیار مناسب است، این شربت خوشمزه علاوه بر اینکه می تواند به رفع تشنگی کمک کند، دارای خواص فراوانی برای سلامت بدن می باشد و بازار پر رونقی در فصول گرم سال دارد. 

فروش دستگاه پرکن دربند اتوماتیک تخم شربتی 

شرکت تولیدی نهاد صنعت پیشگام البرز با بهره گیری از کادری مجرب و کارآزموده و نیروی جوان و خلاق احداث خطوط تولید را فراهم آورده. تمامی دستگاههای تولیدی دارای ضمانت و گارانتی 24 ماهه و پشتیبانی قطعات و لوازم یدکی10 ساله می باشد. سرمایه گذار محترم از ابتدای شروع فعالیت می توانند با مشاوره با کادر متخصص خلاق و متعهد شرکت نهاد صنعت پیشگام البرز با اطمینان برای احداث خط تولید مورد نظر خود گام بردارید. شماره مشاورین در انتهای مطلب آورده شده است. 

دستگاه پرکن آبمیوه در حالت کلی به سه نوع تقسیم می شود:

  • دستگاه پرکن آبمیوه رقیق
  • دستگاه پرکن آبمیوه غلیظ
  • دستگاه پرکن آبمیوه پالپ دار

برای پرکن هر یک از انواع این آبمیوه ها از دستگاه متفاوتی استفاده می گردد .

دستگاه پرکن و دربند تخم شربتی و آبمیوه پالپ دار

خط کامل دستگاه پرکن شیشه تخم شربتی که شامل: بطری شوی، پرکن شیشه، درب گذار، درب بند و لیبل زن مخصوص بطری های تخم شربتی همراه درب آسان بازشو، مخصوص مایعاتی نظیر تخم شربتی، ابمیوه پالپ دار و پوره دار و غیره مورد استفاده قرار می گیرد همچنین با پیش بینی تنظیمات ساده ای  می توان از این دستگاه برای انواع بطری های شیشه ای، پت ها و حتی ظروف پاکتی با ارتفاع و حجم متفاوت استفاده نمود. میز ترافیک در ابتدا و انتهای خط بسته بندی قابل طراحی و اجرا است. 

در دستگاه پرکن تخم شربتی از دوسری نازل متفاوت استفاده می گردد، نازلهایی با مکانیزم ثقلی و نازل های سیلندر پیستونی که نازلهای ثقلی شربت رقیق را درون ظروف تزریق می نماید و نازل های سیلندر پیستونی که مخصوص تزریق مواد غلیظ درون بطری هاست تخم شربتی را با درون ظروف هدایت می نماید.

مکانیزم عملکرد دستگاه های پرکن مایعات ثقلی و سیلندر پیستونی :

دستگاه ثقلی که محبوب‌ترین مدل برای پرکردن مایعات به حساب می‌آید، مکانیسم مخصوص به خود را برای فعالیت دارد. به طوری که مایع رقیق در مخزن در نظر گرفته شده در بالای دستگاه قرار می‌گیرد و سپس به‌ واسطه نازل یا نازل‌هایی که دستگاه دارد، به سطح پایین‌تری منتقل می‌شود. دقت داشته باشید که ظروف باید در زیر نازل‌ها قرار گیرند تا مایع پس از خروج، به آن‌ها وارد شود. باید متذکر شد که این دستگاه سنسور دارد و نازل‌ها به طور اتوماتیک بطری‌ها را شناسایی می‌کنند تا بتوانند مایع یا سیالات را داخل آن‌ها بریزند.

پرکن سیلندر پیستونی برای پر کردن مایعات غلیظ و نیمه غلیظ استفاده می شودسیلندرهایی بسته به تعداد نازل ها با حجم های کاملاً یکسان ساخته و بر روی دستگاه سوار می گردد. این سیلندر ها به شیرهایی دو طرفه مجهز هستند. یک راه شیر به مخزن تغذیه دستگاه مرتبط بوده و راه دوم شیر با نازل در ارتباط می باشند. هنگامی که پیستون به سمت عقب حرکت می کند (لازم به توضیح است که  پیستون به دو صورت مکانیکی و یا پنوماتیکی قابلیت حرکت پیدا می کند) درون سیلندر خلا ایجاد شده و همزمان شیری که به مخزن راه دارد باز شده و فشار مکش باعث می شود مواد به داخل سیلندر مکیده شود.

چون حجم سیلندرها کاملا باهم برابر است حجم مواد وارد شده به داخل سیلندرهای دستگاه نیز کاملا با هم برابر می شود. در مرحله دوم پیستون به طرف جلو حرکت کرده و همزمان ورودی مخزن بسته شده و خروجی نازل باز می شود در نتیجه فشار پیستون، مواد داخل سیلندر به داخل نازل و از آنجا به طرف ظرف هدایت می گردد.

شماره تماس واحد فروش جهت مشاوره و خرید :

09129212294 مهندس مددخانی 

09129593215 مهندس رهبری