سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش دستگاه پرکن و دربند آبمیوه

فروش دستگاه پرکن و دربند آبمیوه، دستگاه های پرکن در صنایع غذایی جزء پرکاربردترین ماشین آلات می باشند. استفاده از نیروی انسانی برای پر کردن ظروف مایعات چندان بهداشتی نیست برای جلوگیری از نفوذ عوامل بیماری زا بهتر است انجام این عمل تنها از طریق دستگاه های اتوماتیک و پیشرفته انجام شود. دستگاه های فوق با سرعت و دقتی بالا عمل تزریق مایع را انجام می دهند.

 

فروش دستگاه پرکن و دربند آبمیوه 

دستگاه پرکن آب میوه این قابلیت را داشته، که بتوان توسط این دستگاه بطری ها با ارتفاع مختلف را پر و بسته بندی نمایید، زیرا آب میوه را در مدل های مختلف شیشه در سایز بندی مختلف بسته بندی می کنند. دستگاه های پرکن آب میوه دارای نازل های متعددی نیز بوده، که می توان با  استفاده از آنها تعداد بطری های بیشتری را در هر مرحله پر نمایند. دستگاه های پرکن آب میوه را معمولا طوری طراحی نموده اند، که می توان توسط آنها آب میوه را با سرعت بسیار زیادی درون شیشه و بطری پر نمود.

مشاوره در مورد مکانیزم عملکرد دستگاه های پرکن با متخصصین خبره در شرکت ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز راهگشای انتخابی درست خواهد بود. شماره مشاورین در انتهای مطلب آورده شده است.

دستگاه پرکن آبمیوه

در حالت کلی به سه نوع تقسیم می شود:

  • پرکن آبمیوه رقیق
  • آبمیوه غلیظ
  • آبمیوه پالپ دار 

برای پرکن هر یک از انواع این آبمیوه ها از دستگاه متفاوتی استفاده می گردد .

همچنین نوع بطری استفاده شده در بسته بندی و جنس آن در انتخاب دستگاه نقش دارد.  ظرفیت تولید عامل دیگری است که نوع دستگاه و میزان سرمایه لازم جهت خرید دستگاه را مشخص می کند . 

این دستگاه ها بر اساس ظرفیت به انواع مختلف تقسیم بندی می شود:

پرکن خطی برای تولید و ظرفیت کم. برای ظرفیت متوسط معمولا از دستگاه پرکن منوبلوک استفاده می شود. برای ظرفیت های بالا دستگاه تری بلوک مورد استفاده قرار می گیرد. برای بسته بندی خط آبمیوه پالپ دار، علاوه بر دستگاه پرکن به دستگاه پالپ ریز نیز نیاز است. اگر ظرفیت بالا باشد باید از دستگاه سوپر بلوک استفاده شود. همچنین برای پرکردن آبمیوه های غلیظ که دارای ویسکوزیته بالا هستند از دستگاه پرکن سیلندر پیستونی استفاده می شود .

دستگاه پرکن و دربند تخم شربتی و آبمیوه پالپ دار

خط کامل دستگاه پرکن شیشه تخم شربتی ، شامل: بطری شوی، پرکن شیشه، درب گذار، درب بند و لیبل زن مخصوص بطری های تخم شربتی همراه درب آسان بازشو، مخصوص مایعاتی نظیر تخم شربتی، ابمیوه پالپ دار و پوره دار و…

موارد کاربرد دستگاه پرکن مایعات

مواد غذایی: عسل، مربا، رب، سس،شیره خرما، انواع شربت ها و..

مواد دارویی: انواع شربت ها، اسیتون،الکل، انواع لوسیون ها و..

مواد بهداشتی: شامپو، مایعات بهداشتی، شوینده ها و..

مواد صنعتی: انواع روغن ها، انواع لوسیون ها، مواد شیمیایی و..

شماره تماس واحد فروش جهت مشاوره و خرید :

09129593215 مهندس رهبری 

09129212294 مهندس مددخانی