سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش دستگاه پرکن چهار نازل ثقلی مایعات

فروش دستگاه پرکن چهار نازل ثقلی مایعات، از پرکاربردترین دستگاه های پرکن مایعات، دستگاه های پرکن ثقلی است که در آن فرآیند پرکردن به صورت خطی و افقی انجام می شود. دستگاه های چهار نازله اتوماتیک در دو نوع خطی و چرخشی وجود دارند که با توجه نیاز صنایع مورد استفاده قرار می گیرند. این دستگاه به صورت اتوماتیک تمام ظروف را به ترتیب ردیف، مایع تولیدی را درون ظروف تزریق و در بندی و آماده بسته بندی می نماید.

فروش دستگاه پرکن چهار نازل ثقلی مایعات 

این دستگاه با توجه به ظرفیت مناسب و انواع مختلفی که دارد، می تواند برای بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار بگیرد. این دستگاه ها با بدنه استیل و قابلیت پر کردن مواد متنوع کارایی بسیار زیادی برای صنایع دارند. انواع مایعات، نوشیدنی ها، مواد بهداشتی و شوینده، مواد شیمیایی و غیره را در انواع ظروف از جمله: پت یا شیشه ای می توان با این دستگاه های پرکن 4 نازله پر و بسته بندی نمود و روانه بازار فروش کرد.

شرکت ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز دستگاه ها و ماشین آلات خط تولید و بسته بندی را با گارانتی 24 ماهه و پشتیبانی تامین قطعات 10 ساله تولید و عرضه می نماید. همچنین طراحان خبره این مجموعه قادر به طراحی و ساخت دستگاه های پرکن وبسته بندی بر حسب نیاز و توانمندیهای تولیدی به صورت اختصاصی، می باشند. شماره مشاورین در انتهای مطلب درج گردیده است.

انواع دستگاه پرکن مایعات

دستگاه پرکن مایعات به طور معمول به دو شیوه اتوماتیک و یا نیمه اتوماتیک طراحی و تولید می‌شود. مکانیسم و عملکرد دستگاه‌های پرکن مایعات، بر اساس نوع پیمانه کردن مایع مورد نظر، نام گذاری می‌شود. بنابراین دستگاه پرکن مایعات شامل انواع مختلفی است که عبارتند از: پرکن تایمری، پرکن ثقلی، پرکن سیلندر پیستونی، پرکن لورسلی و… که هر یک در موارد خاصی به کار گرفته می‌شوند و کاربردهای ویژه‌ای دارند.  

 دستگاه پرکن نیمه اتوماتیک

در ابتدا اپراتور ظروف را در داخل فیکسچر تعبیه شده بر روی دستگاه قرار می دهد و با فشردن پدال یا شاسی شیرهای نازل ها باز شده و عملیات تزریق صورت می گیرد. پس از زمان بندی ای که در تنطیمات سیستم بوده شیرها بسته و سیکل بعدی آماده اجرا می باشد. در این نوع دستگاه بسته بندی ابتدا باید زیر هر نازل یک عدد بطری قرار دهید سپس با فشردن شاستی استارت مایعات بصورت اتوماتیک داخل بطری ریخته می شود سپس با قرار دادن زیر دربند درب بطری بسته خواهد شد.

انواع شوینده ها (شیشه شور ، سفید کننده، جرم گیر و…)

انواع حلال ها (تینر ، الکل ، استون و..)

انواع مایعات شیمیایی (اسید ها، آب اکسیژنه، ضد یخ ، کود های مایع و…)

انواع مایعات خوراکی (آب ، سرکه، دوغ ، آب میوه و…)

این دستگاه ها به اندازه ای در پر کردن مواد رقیق موثر و ساده عمل نموده که می توان برای تزریق مایعات رقیق به درون ظرف از فشار تخلیه شدن خود آن ها از مخازن دستگاه پرکن بهره گرفت که این موضوع باعث شده که این مکانیسم به مکانیسم ثقل معروف گردد. دستگاه های پرکن ثقلی از آن جایی که با استفاده از فشار خود مواد و نیز جاذبه، تزریق را انجام داده لذا نیازی به مکانیسم های سیلندر پیستون و یا پمپ نخواهند داشت. این موضوع سبب شده که این دستگاه ها دارای قیمت منصفانه تری بوده و نیز آسان تر بتوان آن ها را تهیه نمود. البته این نکته نیز لازم به یادآوری بوده که دقت مکانیزم ثقل به نسبت سیستم پمپ و سیلندر و پیستون پایین تر می باشد.

شماره تماس واحد فروش جهت مشاوره و خرید :

09129212294 مهندس مددخانی 

09129593215 مهندس رهبری