سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت دستگاه پرکن و دربند مایعات

قیمت دستگاه پرکن و دربند مایعات، دستگاه پرکن مایعات یکی از دستگاه‌های ضروری در صنایع غذایی، شیمیایی، دارویی و … است که ضرورت استفاده از آن‌ها غیر قابل اجتناب می‌باشد. از این دستگاه برای پر کردن ظروف و بطری‌ها با مایعات استفاده می‌شود که در کنار برخورداری از سرعت و دقت زیاد، استفاده از آن بسیار راحت، مفید و کاربردی می‌باشد. بلافاصله بعد از تزریق مایع درون ظروف نیاز به درب گذاری بر روی بطری احساس می گرددکه این امر بوسیله دستگاه دربند محقق می گردد. 

قیمت دستگاه پرکن و دربند مایعات 

مجموعه ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز ارائه دهنده انواع خطوط تولیدی پرسود در همین راستا شرکت نهاد صنعت پیشگام البرز با تجربه سالیانه این موضوع را مدنظر قرار داده و بهترین خطوط تولیدی را به شما معرفی میکند که هم دارای سود بالایی هستند و هم از جذابیت بالایی برخوردار هستند. این خطوط تولیدی از هر جهت مورد بررسی قرار گرفته اند و تمامی چالش های آنها شناخته شده و برطرف شده اند.

برای دریافت مشاوره های بیشتر می توانید از طریق شماره تماس هایی که در انتهای قرار داده شده ارتباط برقرار کرده و در مورد نحوه کار هر یک از این خطوط تولیدی اطلاعات مفیدی را کسب کنید. 

دستگاه پرکن مایعات :

دستگاه پرکن مایعات جهت پرکردن انواع پرکن مایعات رقیق  و  پرکن مایعات غلیظ در ظروف مختلف به کار می رود. تعریف کلی مایعات رقیق مایعاتی می باشند که حداکثر ویسکوزیته آنها کمتر از ویسکوزیته روغن زیتون است. از این نوع  پرکن می توان برای پرکردن آب معدنی، اسید، دوغ،آب باتری، سفید کننده ها ،نوشیدنی های طمع دار، مایعات شیمیایی، غذایی، دارویی و غیره می توان اشاره کرد.دستگاه  می تواند به درخواست مشتری پر کن تک نازله، دو نازله، چهار نازله و شش نازله و غیره…. می باشد.نسبت به ظرف مشتری و ظرفیت مورد نیاز مشتری ماشین های متفاوتی قابل ساخت است.

دستگاه دربند اتوماتیک :

دستگاه دربند یک دستگاه بسته بندی مهم و پرکاربرد در صنایع بسته بندی است. در دسته بندی دستگاه دربند می‌توانید به بررسی جزئیات این دستگاه‌های بسته بندی بپردازید و با شرکت های تولید کننده یا تامین کننده در این زمینه آشنا شوید. ماشین آلات آن‌ها را با هم مقایسه کرده و خرید خود را انجام دهید. دربندی قوطی فلزی در خط تولید صنایع غذایی همچون: کنسرو ماهی، رب گوجه فرنگی و انار، کنسرو لوبیا، کنسرو قارچ ، خاویار بادمجان و انواع خورشت‌ها ، کمپوت میوه جات ، رنگ صنعتی ، روغن خوراکی و صنعتی ، نوشابه ، دیگر محصولات بسته بندی فلزی کاربرد دارد.

شماره تماس واحد فروش جهت مشاوره و خرید :

09129212294 مهندس مددخانی 

09129593215 مهندس رهبری