سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش دستگاه ریبون بلندر مخلوط کن پودری

فروش دستگاه ریبون بلندر مخلوط کن پودری، نام دیگر دستگاه میکسر پودر، ریبون بلندر یا مخلوط کن پودرهای خشک می باشد. این دستگاه جهت مخلوط و یکنواخت و یکدست کردن چند نوع پودر، با نسبت های معین و به صورت کاملا یکنواخت و همگن می باشد و در صنایع غذایی مثل پودر ژله، نسکافه، فلفل، قهوه، جوش شیرین، دارچین، زرد چوبه، مواد پودری دارویی، مواد شیمیایی، پلاستیکی، خوراک دام، شوینده ها مثل پودر ماشین لباسشویی و غیره، کاربرد دارد.

فروش دستگاه ریبون بلندر مخلوط کن پودری 

دستگاه میکسر یا بلندر که در واقع از تجهیزات جانبی ماشین آلات بسته بندی به شمار می رود، دارای یک موتور و گیربکس می باشد که قدرت را با دور پایین انتقال می دهد. همچنین متناسب با نیاز مشتریان قابلیت نصب اسانس پاش بر روی این دستگاه وجود دارد. دستگاه های بلندر براساس نیاز کارگاهی در ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز با گارانتی 24 ماهه و پشتیبانی تامین قطعات 10 ساله ارائه می گردد. برای مشاوره و طراحی با شماره های مندرج در انتهای مطلب در ارتباط باشید.

دستگاه ریبون بلندر پودری 

 دستگاه ریبون بلندر پودری به علت اینکه در تماس با مواد غذایی و دارویی می باشد نیاز است حتما تمام استیل از جنس استیل 304 نگیر باشد که زنگ نمی زند و خورده نمی شود و کاملا متناسب با قوانین سازمان غذا و دارو می باشد.  برای استفاده از این دستگاه نیاز است از پودرهای خشک استفاده شود و پودرهایی که دارای رطوبت هستند قابل استفاده در این دستگاه نمی باشند. برای آنکه این دستگاه مخلوطی کاملا یکنواخت و همگن از پودر را به شما دهد نیاز است 40 تا 100 درصد مخزن را از پودر پر کنید تا روی پره ها را بگیرد.

برای اینکه در گرفتن مجوز های لازم برای سازمان غذا و دارو برای ارسال محصولات به بازار به مشکل نخورید، نیاز است از دستگاه استیل از جنس استنلس 304 نگیر مرغوب استفاده کنید و اگر مواد شما خورندگی داشته باشد نیاز است تا دستگاه تان را با استیل 316 سفارش دهید. برای شست و شوی مخزن دستگاه نباید از شوینده های غیر مجاز استفاده نمایید. زمانی پودر را به داخل دستگاه بریزید که دستگاه حتما خواموش باشد.

امکان استفاده از دستگاه جهت مخلوط نمودن پودر های مختلف با اندازه متفاوت وجود دارد. برای تخلیه پودر باید بخش خروجی را زمانی که دستگاه روشن و در حال کار است باز نمایید که پودر کاملا بتواند تخلیه گردد. برای شست و شوی مخزن دستگاه نباید از شوینده های غیر مجاز استفاده نمایید.

نحوه کارکرد دستگاه میکسر پودر

میکسر پودر دارای 1 عدد الکترو موتور و 1 عدد گیربکس است که می تواند قدرت را با دور پایین انتقال دهد. همچنین این دستگاه درون مخزن خود دارای 2 گروه پره یا تیغه گردان است که در نهایت به یک شفت محکم متصل شده اند. این پره ها می توانند موادی که داخل مخزن ریخته می شود را به صورت کاملا یکنواخت با هم مخلوط نمایند. با زدن دکمه استارت دستگاه نیروی موتور به شفت دستگاه منتقل شده و شفت دستگاه می تواند پره های کوچک و بزرگ دستگاه را به حرکت در آورد.

در مرحله اول پره های کوچک، پودر خشک داخل دستگاه را به کناره های مخزن هدایت می نمایند و پره های بزرگ با گردش دورانی پودر را به سمت مرکز مخزن هدایت می کند. گیربکس و موتور دستگاه میکسر پودر، عموما در پشت مخزن و متصل به شفت دستگاه قرار دارند. متناسب با نوع پودر و ظرفیت دستگاه، مقدار قدرت موتور تعیین می شود. در نهایت برای خروج مواد، در بخش زیرین و مرکزی دستگاه، بخش خروجی مواد قرار دارد که به صورت دستی به میزان دلخواه می تواند باز یا بسته شود.

که تمامی مخازن  دارای ظرفیت واقعی هستند و درصد خطای صفر دارند. این دستگاه ها می تواند در 10 الی 15 دقیقه پودر را به صورت کاملا یکنواخت مخلوط نمایند. 

شماره تماس واحد فروش جهت مشاوره و خرید :

09129593215 مهندس رهبری 

09129212294 مهندس مددخانی