سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش دستگاه پرکن مایعات و شیرینگ پک

فروش دستگاه پرکن مایعات و شیرینگ پک، بسته بندی به وسیله ی نایلون شیرینگ یکی از ارزان ترین و سریع ترین روش های بسته بندی محسوب می شود. به کمک این روش بسته بندی می توان انواع مواد غذایی نظیر نوشابه، آب معدنی، شیر، دوغ، ظرف های غذا و … را بسته بندی کرد. همچنین می توان به کمک دستگاه شیرینگ پک مواد غذایی مواردی دیگری نظیر بسته های خرما، کلوچه و بیسکویت را نیز بسته بندی کرد.

فروش دستگاه پرکن مایعات و شیرینگ پک

قیمت دستگاه‌های شیرینگ با توجه به ظرفیت و حجم تولید و تکنولوژی استفاده شده متغیر است و انواع مختلفی دارد. مشاوره در انتخاب درست دستگاه می تواند راهگشا گردد. مشاورین مجموعه ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز در در تمام مراحل طراحی خطوط تولید و  بسته بندی تا نصب و بهره برداری همراه سرمایه گذار محترم خواهند بود. شماره های تماس مشاورین در انتهای مطلب آورده شده است. تمامی دستگاه های تولیدی در این مجموعه با گارانتی 24 ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله ارائه می گردند.
کاربرد دستگاه شیرینگ پک در صنایع بسته بندی :
دستگاه شیرینگ در صنایع بسته بندی کاربردهای متعددی دارد و برای بسته بندی انواع محصولات به کار می رود. از جمله می توان به بسته بندی مواد غذایی در صنایع غذایی و سایر صنایعی که نیاز به بسته بندی محصولات خود دارند، اشاره کرد. بیشترین و مهم ترین کاربرد دستگاه شیرینگ، در صنایع غذایی و برای بسته بندی مواد غذایی است. به دلیل اینکه مواد غذایی به طور مستقیم با سلامت انسان ارتباط دارد، بسته بندی و پلمپ مواد غذایی به وسیله دستگاه شیرینگ اهمیت زیادی پیدا می‌کند.
عملکرد دستگاه شیرینگ پک مواد غذایی
دستگاه شیرینگ پک از جمله دستگاه های بسته بندی مرحله نهایی (final packaging) می باشد. از این دستگاه جهت بسته بندی چند تایی و یا تکی محصولات استفاده می شود. این دستگاه حتی برای محصولاتی که داری بسته بندی دوم کارتونی (cartooning packaging) نیز هستند استفاده می شود. مهم ترین مزیت این نوع بسته بندی امکان حمل و نقل آسان، انبارش آسان و محافظت در برابر گرد و غبار و رطوبت می باشد.
در این دستگاه از نایلون یا فیلم شیرینگ جهت بسته بندی استفاده می شود. خاصیت نایلون شیرینگ بصورتی می باشد که با در معرض حرارت قرار گرفتن شروع به جمع شدن می کند. عملکرد دستگاه به اینصورت است که نایلون شیرینگ حول محصول کشیده شده و دو طرف آن دوخت خورده و سپس محصول به درون تونل حرارتی انتقال داده می شود. نایلون در تماس هوای داغ با دمایی متناسب  با توجه به ضخامت نایلون) شروع به جمع شدن کرده و تا حد امکان به محصول نزدیک می شود
ویژگی های دستگاه شیرینگ پک
بدنه و استراکچر از پروفیل ضخیم و ورق های فولاد مبارکه
رنگ دستگاه از الکترواستاتیک ، مقاوم در برابر حرارت ، ضربه و خش
تابلو برق از جنس کره (به درخواست شما قابل تغییر می باشد)
آبکاری کرم و گالوانیزه ،قطعات داخلی
دارای اینورتر جهت کنترل دور الکتروموتور
درای پایه و چرخ های گردان و ترمز دار جهت جابه جایی و حمل و نقل آسان
قابلیت دو گانه سوز شدن دستگاه (گاز یا گازوئیل و برق)
سیستم حرارت مرکزی و تعویض آسان المنت
دارای کنترل دما در تونل و بهینه سازی مصرف انرژی
استفاده از مرغوب ترین سیلندر های باد، جک و شیر های پنوماتیک
دو جداره بودن تونل و کوره دستگاه جهت به حداقل رساندن انرژی
دارای سیستم اپراتور آسان و محافظ هوشمند
نصب دوخت و برش حرارتی به صورت همزمان با قابلیت تفلون بودن سیستم دوخت و برش
شماره تماس واحد فروش جهت مشاوره و خرید :
09129212294 مهندس مددخانی 
09129593215 مهندس رهبری