سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت دستگاه پرکن مایعات رقیق و غلیظ

قیمت دستگاه پرکن مایعات رقیق و غلیظ، دستگاه پرکن مایعات در صنایع مختلف و به منظور تزریق انواع مربا و مارمالاد، خامه، سس، شکلات، ماست، رب گوجه فرنگی و … در ظروف پلاستیکی، شیشه ای، فلزی و… به کار برده می شود. دستگاه پرکن عسل را نیز می توان یکی از پرکاربردترین پرکن مایعات به شمار آورد. دستگاه پرکن مایعات غلیظ همچنین در صنایع دیگری نظیر صنایع شیمیایی دستگاه پرکن مایع ظرفشویی و انواع مایعات شوینده، پرکن روغن موتور، پرکن اتواع شربت های دارویی و … نیز مورد استفاده قرار می گیرد. 

قیمت دستگاه پرکن مایعات رقیق و غلیظ 

دستگاه های پرکن مایعات براساس مکانیزم عملکردی و جنس و متریال بکار رفته در ساختشان رتبه بندی و قیمت گذاری می گردند. با توجه به نوسان قیمت در بازار قیمت گذاری به روز و متغیر می باشد، جهت سهولت دسترسی به قیمت به روز دستگاه ها شماره های تماس واحد فروش و مشاوره شرکت نهاد صنعت پیشگام البرز در انتهای مطلب گنجانده شده است. دستگاه های تولیدی این مجموعه با گارانتی 24 ماهه و خدمات پس از فروش و تامین قطعات 10 ساله عرضه می گردند.

انواع دستگاه پرکن مایعات :

 با توجه به تفاوت مایعات از نظر گرانروی و یا ویسکوزیته مکانیزهای پر شدن مایعات به صورت زیر تقسیم بندی می‌گردد:

دستگاه پرکن مایعات رقیق

دستگاه پرکن مایعات غلیظ

دستگاه پرکن مایعات روتاری

 

دستگاه پرکن خطی مایعات

در دستگاه پر کن مایعات رقیق، عمل پر کردن، از طریق خاصیت گرانوری مایعات و وزن خود مایع با روش ثقلی انجام می شود و در پر کردن مایعات غلیظ عمل پر کردن، از طریق پمپ یا سیلندر پیستون انجام می گردد.

در دستگاه های پرکن مایعات اگر سیستم تزریق دستگاه پرکن مایعات پیستونی باشد (مخصوص مایعات غلیظ)، سنسور قطع کننده در آن پیام قطع را بعد از پایان تزریق ارسال می کند و اگر سیستم پر کردن از نوع پمپ یا جاذبه باشد، توسط تایمر برای کنترل حجم مواد تزریق شده استفاده می شود. تعداد و نوع نازل های تعبیه شده در دستگاه های پر کن باید متناسب با ظرفیت تولید مورد نیاز مشتری و نوع محصول سفارش داده شود.

مایعات رقیق همان طور که از نامشان مشخص است، حالت رقیق و روان دارند، برای همین بسته بندی این نوع از مایعات راحت تر می باشد. در این مایعات، به علت چگالی و ویسکوزیته پایینی که دارند از وزن و نیروی جاذبه خود مایع برای تزریق آن ها استفاده می شود. این دستگاه از طریق خاصیت گرانوری مایعات بطری ها را پر می نماید.

شماره تماس واحد فروش جهت مشاوره و خرید :

09129212294 مهندس مددخانی 

09129593215 مهندس رهبری