سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش دستگاه پرکن گالن 20 لیتری

فروش دستگاه پرکن گالن 20 لیتری، از آن جایی که گالن های 20 لیتری پر مصرف ترین نوع گالن ها برای نگهداری مایعات می باشند و از اندازه مناسبی برخور دارند سازندگان دستگاه های پرکن با استفاده از تخصص و دانش خود اقدام به ساخت دستگاه پرکن گالن 20 لیتری نمودند. دستگاه پرکن گالن 20 لیتری توانایی پر کردن تعدادی زیادی گالن را از مایعات مختلف در مدت زمانی کوتاه با دقتی بالا را دارا هستند. تزریق مایعات درون ظروف بسته بندی با کمک گرفتن از دستگاه های پرکن سرعت خط تولید و بسته بندی را به طرز چشمگیری بالا خواهد برد.

فروش دستگاه پرکن گالن 20 لیتری

دستگاه های پرکن بسته به نوع ظرف و نسبت به ظرفیت تولید آنها قابل طراحی می باشند . اگر دستگاهی برای پر کردن چند نوع ظرف طراحی می گردد بهتر است ظرف ها از لحاظ ابعادی اختلاف زیادی نسبت به یکدیگر نداشته باشند. چرا که فرآیند تنظیمات دستگاه را برای پرکردن یکی از آن ظرف ها برای اپراتور دشوار می نماید. دستگاه پرکن گالن از دیگر تولیدات این شرکت بوده که استفاده از آن در خط های تولید با هزینه بسیار پایین و سرعت تولید بالا از محاسن آن است. این ماشین برای پرکردن گالن های 20 لیتری تولید شده است.

شرکت ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز با کادری متخصص و متعهد دستگاه های پرکنمایعات را در ابعاد و با مکانیزم های مختلف تولید و طراحی نموده است و با گارانتی 24 ماهه تولیدی و پشتیبانی تامین قطعات 10 ساله ارائه می نماید.

عملکرد دستگاه پرکن گالن

گالن را بر روی سینی لودسل دستگاه و در داخل فیکسچر مخصوص ظرف قرار داده و پدال را میفشاریم . نازل به داخل گالن فرو رفته و پمپ با سرعت بالا شروع به تزریق میکند تا وزن گالن به مقدار اولیه برسد سپس بصورت اتوماتیک دور پمپ کاهش پیدا می کند تا دقت وزن گالن در زمان استوپ نسبت به مقدار تنظیم شده عمل نماید . مقدار اولیه و مقدار نهایی وزن گالن به کمک نمایشگر قابل تنظیم میباشد . سپس نازل بیرون آمده و چکه گیری صورت می گیرد در این حین گالن پر را برداشته و یه گالن خالی در جای آن قرار می دهیم.

 

کیفیت و کارایی انواع دستگاه پرکن 20 لیتری

دستگاه های گالن پر کن انواع متعددی دارند که هر کدام برای پر کردن گالن هایی با حجم مخصوص به کار می روند.
دستگاه پر کن 20 لیتری مخصوص پر کردن مایعات می باشد و نیمه اتوماتیک یا اتوماتیک عمل می نماید.
در نوع نیمه اتوماتیک اپراتور باید گالن یا دبه 20 لیتری را در قیمت مخصوص قرار داده و پدال مربوطه را فشار دهد.
با فشار دادن پدال نازل داخل دبه فرو رفته و شروع به پر کردن می نماید.
پس از پر شدن 20 لیتری نازل بیرون می آید و باید ظرف خالی بعدی را جایگزین ظرف پر نمود.
این دستگاه مجهز به قسمت چکه گیر بوده  و از هدر رفتن مایعات جلوگیری می نماید.
دستگاه پر کن 20 لیتری از پر کاربردترین دستگاه ها می باشد که برای پر کردن مواد بهداشتی، دارویی و شیمیایی مایع استفاده می شود.
گالن های 20 لیتری به سبب ابعاد بزرگ و مناسبی که دارند بهترین وسیله برای نگهداری و حمل مایعات مختلف می باشند.
شماره تماس واحد فروش جهت مشاوره و خرید: 
09129212294 مهندس مددخانی
09129593215 مهندس رهبری