سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش دستگاه پرکن مایعات روتاری با دربند اتومات

فروش دستگاه پرکن مایعات روتاری با دربند اتومات، دستگاه های پرکن هر کدام بستگی بر کارایی که دارند مدل آن ها و روش عملکرد آن دستگاه متفاوت می باشد. دستگاه های پر کن بر اساس تنظیماتی که برای آن ها تعریف شده و یا مدل دستگاه عمل پر کردن را انجام می دهند. دستگاه های پرکن را می توان به صورت اتومات یا نیمه اتومات و دستی تولید گردند. همچنین می توان دستگاه ها را بر خط و یا به صورت روتاری یا دوار و چرخشی طراحی نمود. 

فروش دستگاه پرکن مایعات روتاری با دربند اتومات 

دستگاه پرکن مایعات یکی از دستگاه‌های ضروری در صنایع غذایی، شیمیایی، دارویی و … است که ضرورت استفاده از آن‌ها غیر قابل اجتناب می‌باشد. از این دستگاه برای پر کردن ظروف و بطری‌ها با مایعات استفاده می‌شود که در کنار برخورداری از سرعت و دقت زیاد، استفاده از آن بسیار راحت، مفید و کاربردی می‌باشد. دستگاه پرکن مایعات برای انواع مایعات غلیظ، رقیق و … ساخته می‌شوند.

دستگاه پرکن متناظر با نیاز تولیدی خود را می توانید با کمک مهندسین مشاور در مجموعه ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز طراحی و اجرا نمود. ماشین آلات تولیدی در این مجموعه با گارانتی 24 ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله ارائه می گردند. مشاورین مجموعه از ابتدای تا نصب و بهره برداری همراه کادر شما خواهند بود. شماره این مشاورین در انتهای مطلب جهت سهولت دسترسی آورده شده است.

 

مشخصات دستگاه پر کن و دربند روتاری

از اصلی ترین مزیت و مشخصه دستگاه پرکن و دربند روتاری این است بعد از پر کردن ظروف درب آن ها را هم می بندد. به طور کلی، این دستگاه کارایی بالایی برخوردار است. از دیگر مزایای این دستگاه می توان به موارد زیر نیز اشاره کرد:

  • افزایش ظرفیت تولید
  • دقت بیشتر در انجام عمل پر کردن
  • قیمت مناسب با توجه به کارایی بالا
  • به حداقل رساندن هدر رفتن مواد
  • با توجه به دما چگالی محصول به طور خودکار تنظیم می شوند.
  • با کاهش اتلاف محصولات منجر به افزایش سود می شوند.

اصلی ترین مشخصه دستگاه پرکن روتاری این است که کار پرکردن ظروف را به صورت چرخشی انجام می دهد. سینی چرخنده در هر نوبت تعدادی ظرف را به زیر شیر تزریق دستگاه قرار می دهد تا بعد از پر شدن و گذاشتن درب ظروف، ظروف دیگر جایگزین آن می شوند. چون حرکت این نوع پر کن ها به صورت چرخشی یا دواری است روتاری نام می گیرند. مزیت اصلی دستگاه پرکن روتاری این است که پسماند را به حداقل می رساند و از هدر رفتن مواد غذایی جلوگیری می کند. دستگاه بادی تزریق پلاستیک یک تکنولوژی ساخت برای تولید انبوه قطعات پلاستیکی هم اندازه با خطای خیلی کم است.

از اصلی ترین مشخصات دستگاه های دربند روتاری این است که با وجود چنین دستگاهی، درب همه بطری ها و ظروف مختلف به راحتی بسته می شود . بسیاری از محصولات خوراکی یا دارویی در کارخانه ها توسط این دستگاه پر می شوند که متناسب با اندازه تمام مایعات، داخل ظرف مورد نظر آن را پر می کند. مانند:  رب گوجه  انواع سس ها   مرباها  شربت های دارویی

کاربرد انواع دستگاه پرکن روتاری

دستگاه هایی که برای پر کن مایعات تولید می شوند به دو صورت پر کن خطی و یا دستگاه پر کن روتاری  طراحی می شوند. دستگاه های پر کن روتاری مزیتی که نسبت به دستگاه های پر کن خطی دارند این می باشد که فضای کمتری را در تولیدی ها و یا کارخانه ها اشغال می کنند.

معمولا دستگاه های پر کن روتاری فضایی که برای کار خود نیاز دارند 1.5 در 1.5 می باشد. دستگاه های روتاری برای پر کردن انواع نوشیدنی ها مانند آب معدنی، دوغ، آب میوه ها و مایعات دیگری مورد استفاده قرار می گیرند و دستگاه با مواد در ارتباط نخواهد بود.

شماره تماس واحد فروش جهت مشاوره و خرید :

09129212294 مهندس مددخانی

09129593215 مهندس رهبری