سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید دستگاه پرکن اتوماتیک مایعات ویسکوز

خرید دستگاه پرکن اتوماتیک مایعات ویسکوز، دستگاه پرکن مایعات به صورت اتوماتیک و بدون دخالت نیروی انسانی، می تواند فرایند بسته بندی ظروف مایعات را با دقت بالا انجام دهد. دستگاه های پرکن مایعات بر اساس غلظت مایعی تولیدی ، انتخاب می گردند. مایعات در دسته بندی دو حالت غلیظ و رقیق با دستگاه های پرکن متفاوت درون ظروف بسته بندی تزریق می شوند. مایعات ویسکوز یا غلیظ با دستگاه پرکن مایعات غلیظ بسته بندی می گردند.

خرید دستگاه پرکن اتوماتیک مایعات ویسکوز

 این دستگاه در صنایع غذایی و به منظور پر کردن انواع مربا و مارمالاد، خامه، سس، شکلات، ماست، رب گوجه فرنگی و … در ظروف پلاستیکی، شیشه ای، فلزی و… به کار برده می شود. دستگاه پرکن عسل را نیز می توان یکی از پرکاربردترین پرکن مایعات غلیظ به شمار آورد. دستگاه پرکن مایعات غلیظ همچنین در صنایع دیگری نظیر صنایع شیمیایی دستگاه پرکن مایع ظرفشویی و انواع مایعات شوینده، پرکن روغن موتور، پرکن اتواع شربت های دارویی و … نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

برای خرید دستگاه های پرکن بدلیل تنوع بالایی که دارند، نیاز به مشاوره با متخصصین اهل فن و یا مطالعه جامع خواهید داشت. مراجعه به منابع معتبر و مشاوره با متخصصین کارآمد شرکت ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز در این زمینه توصیه می گردد. ماشین سازی نهاد صنعت تمامی ماشین آلات روز دنیا را با گارانتی 24 ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله و استاندارد های بین المللی عرضه می نماید.

ویسکوز در مایعات به چه معناست؟

ویسکوزیته خاصیت گرانوری یک سیال (مایع یا گاز) می باشد و در واقع پارامتری است که میزان مقاومت مایع را در برابر جاری شدن نشان می‌دهد. رفتار سیال در یک جریان بستگی به چگالی (Density) و ویسکوزیته (Viscosity) آن دارد. 

مایعات رقیق، مایعات گاز دار، مایعات نیمه غلیظ، مایعات غلیظ با ویسکوزیته بسیار بالا، مایعات چسبناک و غلیظف مایعات حاوی ذرات جامد

مایعات کف کننده، مایعات اسیدی و خورنده، دسته بندی مایعات می باشند ، اما به تعبیری ساده مایعاتی که در دما و شرایط عادی روانروی ندارند، در دسته مایعات ویسکوزیته بالا  قرار می گیرند و برای بسته بندی تولید کننده را به چالش خواهد کشید.

انواع دستگاه های پرکن مایعات :

با توجه به تفاوت مایعات از نظر گرانروی و یا ویسکوزیته مکانیزهای پر شدن مایعات به صورت زیر تقسیم بندی می‌گردد:

دستگاه پرکن مایعات غلیظ
مایعاتی که دارای گرانروی و یا ویسکوزیته (مقاومت ماده در برابر جاری شدن) زیادی هستند، جز مایعات غلیظ دسته بندی می‌شوند. برخی از انواع این مایعات عبارتند از: روغن های شیمیایی با غلظت بالا، گریس، مواد دارویی (شربت) با غلظت بالا ، عسل، شیره خرما، برخی مرباها
هر نوع مایعی که ویسکوزیته‌ی بالا دارد توسط پرکن مایعات غلیظ پر می‌شود، به طور کلی دستگاه پرکن مایعات غلیظ دستگاهی برای پر کردن عسل تا مایع ظرفشویی است . به دلیل حساسیت بالا در حجم و مقدار این مایعات، بهترین روش برای پرکردن آنها، مکانیزم سیلندر پیستونی است. 
شماره تماس واحد فروش جهت مشاوره و خرید :
09129593215 مهندس رهبری
09129212294 مهندس مددخانی