سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید دستگاه قوطی پرکن پودری اتوماتیک

خرید دستگاه قوطی پرکن پودری اتوماتیک، پرکن ها انواع مختلفی دارند، از پرکن مایعات گرفته تا انواع پودر و گرانول همگی جزو خانواده پرکن ها به شمار می روند. دستگاه پرکن پودری در تجهیزاتی که به منظور پرکردن مورد استفاده قرار می گیرند فاکتور دقت و درصد خطای وزنی از اهمیت به سزایی برخوردار است در کل دستگاه های پرکن به دو دسته دستگاه پرکن پودری (Powder Filler) و دستگاه پرکن مایعات تقسیم می شوند که هر دو دارای عملکردی متفاوت هستند. 

خرید دستگاه قوطی پرکن پودری اتوماتیک 

برای خرید دستگاه پرکن پودر می توانید با مشاورین حرفه ای در این زمینه ارتباط داشته باشید، تا مناسب ترین دستگاه پرکن پودر را به شما ارائه بدهند. چون اگر دستگاه انتخابی متناسب با نوع محصول و جنس ظروف و رول های بسته بندی نباشد، فرآیند تولید شما کاملاً متوقف و مختل می شود که باعث خسارت شما می شود. برای مشاوره با مشاورین مجموعه ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز می توانید در ارتباط باشید. 

مکانیزم و عملکرد دستگاه پرکن پودری اتوماتیک

دستگاه پرکن پودر اتوماتیک، شامل منبع، یک ماردون و کف منبع است که اگر بخواهیم در مورد عملکرد و مکانیزم آن صحبت کنیم، ماردون با هر بار چرخش خود پودر را از داخل منبع به سمت نازل هدایت می کند و هر بار که ماردن برمی گردد، مقدار مشخصی پودر در ظروف یا کیسه ها ریخته می شود. 

یکی از پر کاربرد ترین دستگاه های بسته بندی دستگاه پرکن پودری می باشد که برای بسته بندی انواع مواد شیمیایی، دارویی و غذایی که به شکل پودر هستند، قابل استفاده است. این دستگاه ها به شکل اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و دستگاه پرکن پودری دستی در بازار موجود هستند. هم چنین، این دستگاه ها به صورت دو توزین و چهار توزین ساخته می شوند. پودرها در قوطی ها و کیسه ها پر می شوند و برای هر کدام دستگاه مخصوص به کار می رود.

در قسمت زیرین و پایین دستگاه یک نوار نقاله وجود دارد که ظروف یا کیسه ها را به سمت پایین نازل هدایت می کند و پس از پر شدن برای آب بندی(دربندی) هدایت می کند. این دستگاه می تواند دارای یک میکسر، میکسر در مخزن و نوار نقاله پودر با توجه به نیاز و خواسته مشتری باشد.

شماره تماس واحد فروش جهت مشاوره و خرید :

09129212294 مهندس مددخانی 

09129593215 مهندی رهبری