سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش دستگاه پرکن مایعات غلیظ

فروش دستگاه پرکن مایعات غلیظ، پرکن مایعات غلیظ دستگاه پرکاربردی است که به طور معمول در صنایع غذایی و به منظور پر کردن انواع مربا و مارمالاد، خامه، سس، شکلات، ماست، رب گوجه فرنگی و … در ظروف پلاستیکی، شیشه ای، فلزی و… به کار برده می شود. دستگاه پرکن عسل را نیز می توان یکی از پرکاربردترین پرکن مایعات غلیظ به شمار آورد. دستگاه پرکن مایعات غلیظ همچنین در صنایع دیگری نظیر صنایع شیمیایی دستگاه پرکن مایع ظرفشویی و انواع مایعات شوینده، پرکن روغن موتور، پرکن اتواع شربت های دارویی و … نیز مورد استفاده قرار می گیرد. 

فروش دستگاه پرکن مایعات غلیظ 

دستگاه پرکن که با دقت و سرعت بالایی تزریق مایع درون ظروف بسته بندی را انجام می دهند، در ابعاد و مکانیزم عملکردی متفاوت تولید و طراحی گردیده اند. تنوع بالایی که این دستگاه های پرکن دارند موجب می گردد برای انتخاب متناظر با تولیدی، مطالعه و مشاوره با اهل فن را پیش بگیرید.

مشاوره با کارشناسان خبره در شرکت ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز در این زمینه کارگشا خواهد بود. مشاورین مجموعه از ابتدای طراحی تا نصب و بهره برداری از دستگاه ها همراه با سرمایه گذار خواهند بود. شماره تماس مشاورین مجموعه در انتهای مطلب درج گردید است.

انواع دستگاه پرکن مایعات غلیظ :

دستگاه پرکن مایعات از نقطه نظر مکانیزم عملکردی با سه مکانیزم دستی ، نیمه اتومات و نیمه اتومات طراحی و تولید می گردند. دستگاه های پرکن مایعات دستی غالبا در کسب و کارهای کوچک و خانگی مورد استفاده قرار می گیرد این دستگاه ها با ظرفیت تولیدی پایین و نیاز مداوم به اپراتور از جمله اقتصادی ترین دستگاه های پرکن شمرده می شوند. در مقابل دستگاه های پرکن دستی ، دستگاه های پرکن تمام اتوماتیک می باشند که با عملکردی خود بدون نیاز به اپراتور با سرعت بالایی عمل می نمایند و سبب افزایش  سرعت خط تولید می گردند.

آشنایی با انواع دستگاه پرکن مایعات غلیظ از نظر چینش :

دستگاه های پرکن مایعات غلیظ را می توان به دو دسته خطی و روتاری تقسیم نمود. دستگاه های روتاری به نسبت نمونه های خطی فضای کمتری را به خود اختصاص خواهند داد و این نکته را می توان نقطه قوت آن به شمار آورد. برخی دیگر از دستگاه های پرکن مایعات نیز قابل استفاده برای پرکردن مایعات رقیق و غلیظ می باشند و در صنایع غذایی بسیار پرکاربرد خواهند بود. در حال حاضر دستگاه های پرکن مایعات غلیظ بسیار متنوعی در بازار موجود می باشند که از نظر سرعت بسته بندی، ظرفیت مخزن، نوع و حجم ظروف مورد استفاده، اندازه نوار نقاله در پرکن‌های خطی، اندازه صفحه دوار در پرکن‌های روتاری و تعداد نازل مختلف با یکدیگر متفاوت هستند. 

شماره تماس واحد فروش جهت مشاوره و خرید :

09129593215 مهندس رهبری

09129212294 مهندس مددخانی