سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت دستگاه اتوماتیک پرکن اسپری رنگ

قیمت دستگاه اتوماتیک پرکن اسپری رنگ، در خط تولید و بسته بندی اسپری ها از دستگاه پرکن مایعات استفاده می گردد. دستگاه های پرکننده اسپری به عنوان یکی از مهم ترین ماشین آلات صنعتی به شمار می رود. دستگاه اسپری پرکن با دقت تمام، مایع تولیدی و گاز را درون قوطی های رنگ تزریق می نماید. به همین جهت در انواع کارخانه ها و تولیدی ها نیاز به دستگاه اسپری پرکن جهت تسریع در تولید، می باشد. 

قیمت دستگاه اتوماتیک پرکن اسپری رنگ 

دستگاه پرکن مایعات با متغیرهای بالایی که دارد ارزش گذاری می گردند. نحوه عملکرد دستگاه ها و دستگاه پرکن مناسب تولیدی را می توانید با کمک گرفتن از مشاورین و متخصصین با تجربه در شرکت ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز، مشخص و اقدام به خرید نمایید. تمام ماشین آلات تولیدی در این شرکت با گارانتی 24 ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله ارائه می گردند. با شماره های مندرج در انتهای مطلب در تماس باشید.

خط تولید اسپری پرکن

 

در خط تولید های صنایع پر کاربرد استفاده از دستگاه های با قابلیت می تواند به سرعت تولید کمک شایانی کند. یکی از دستگاه های پر طرفدار بین تولید کنندگان محصولات مایع . دستگاه پر کن مایعات است که به دو صورت اتوماتیک و نیمه اتواماتیک به دست مشتری خواهد رسید این قابلیت ها بسته به نوع کاربرد خریدار و هزینه تمام شده برای مشتری مشخص می گردد. در این نوع دستگاه اتوماتیک و نیمه اتوماتیک تفاوت ها میان عملکرد و تعداد نیروی انسانی لازم برای راه اندازی دستگاه است.

 

دستگاه اسپری پرکن نیمه اتومات

دستگاه اسپری پرکن نیمه اتوماتیک با سه عملکرد می تواند کار انتقال را انجام دهد اول تزریق مایع ، دوم پانج ، سوم تزریق گاز . این دستگاه به دلیل تخلیه گاز دورن بطری های اسپری نیاز به یک اپراتور برای کنترل عملیات تولید دارد که باید روی دستگاه تعبیه شود.

دستگاه اسپری پرکن اتومات

مکانیزم و ساختار دستگاه های اتوماتیک بسیار متفاوت است و سرعت عملکرد و کارکرد در این نوع دستگاه ها نیز بسیار با نوع نیمه اتوماتیک تفاوت دارد.این نوع دستگاه در بین تولید کنندگان طرفداران بسیاری دارد که البته دارا بودن این قابلیت ها در هزینه تمام شده دستگاه نیز موثر است.

شماره تماس واحد فروش جهت مشاوره و خرید :

09129593215 مهندس رهبری

09129212294 مهندس مددخانی