سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت دستگاه پرکن اتوماتیک وکیومی ادکلن

قیمت دستگاه پرکن اتوماتیک وکیومی ادکلن، برای این که انواع ادکلن را درون بطری و یا هر ظرف دیگری بسته بندی نمود، باید از دستگاه های پرکن ادکلن استفاده نمود طرز کار دستگاه پرکن ادکلن نیمه اتومات وسیله ای است که انواع شیشه های ادکلن را با سرعت و دقت بالایی پر می کند، هم در نوع اتوماتیک و نیمه اتوماتیک و هم در نوع دستی آن وجود دارد.  

قیمت دستگاه پرکن اتوماتیک وکیومی ادکلن 

قیمت دستگاه پرکن ادکلن دستی از سایر مدل های نیمه اتومات و اتوماتیک آن ارزان تر است. دستگاه عطر سازی این دستگاه در دو مدل نیمه اتومات و اتومات تولید شده است دستگاه های پرکن ادکلن دارای تعداد نازل های متفاوتی می باشندهمچنین این دستگاه ها با مکانیزم های مختلف تولید می گردند. دستگاه های پرکن ادکلن بدلیل اینکه در مجاورت الکل قرار می گیرند باید از جنس مواد مقاوم به خوردگی تولید نمود.

از شرکت های تولید کننده این دستگاه ها، مجموعه ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز است که ماشین آلات خط تولید و بسته بندی را با گارانتی 24 ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله ارائه می نماید. جهت کسب اطلاع از مکانیزم عملکرد این دستگاه ها و استعلام قیمت ها می توانید با شماره های مندرج در انتهای مطلب در ارتباط باشید و از طراحی اختصاصی دستگاه های خط تولید خود بهره مند گردید.

انواع دستگاه های پرکن ادکلن :

مکانیزم های دستگاه پرکن مایعات دستگاه پرکن وکیومی به جهت پر کردن انواع مایعات رقیق و غلیظ با استفاده از پمپ وکیوم مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه پرکن ادکلن از سری دستگاه های پرکن مایعات است و تعداد نازل در این دستگاه متغیر می باشد. این دستگاه در دو مدل تمام اتومات و نیمه اتومات وجود دارد که صفر تا صد عملیات پر کردن را انجام می دهند. دستگاه پرکن ادکلن دستی هم مانند سایر مدل ها وظیفه پر کردن ظروف به وسیله ادکلن را دارد با این تفاوت که مکانیزم و سرعت و دقت آن با سایر مدل ها فرق می کند. این دستگاه دارای نازل های باریکی است و توانایی پر کردن عطر در انواع ظروف بزرگ و کوچک را دارد معمولا دستگاه های پرکن دستی  در کارگاه های کوچک در مغازه ها و در کسب و کارهای خانگی مورد استفاده قرار می گیرند.

پرکن ادکلن تک نازل مدل نیمه اتومات دستگاه پرکن ادکلن جزء دستگاه های پرکن مایعات نیمه اتومات حساب می شود طراحی و تولید می شود و مراحل کار این دستگاه به شرح زیر است؛ دستگاه را تنظیم کرده تا سوزن سرنگ دقیقا بر روی شیشه لبه ی شیشه ادکلن قرار بگیرد و سپس شیر باز است و شروع به پر کردن مواد می کند.

در دستگاه پرکن اتوماتیک ادکلن، مایع به وسیله خلاء و با سرعت نسبتا بالایی از کلکتور داخل ظرف مکش می شود و کف و سرریز آن مجدد از طریق نازل مخصوص از ظرف خارج می گردد دستگاه های پرکن ادکلن تمام اتوماتیک معمولا دارای نازل های با تعداد متفاوت می باشد.

شماره تماس واحد فروش جهت مشاوره و خرید :

09129212294 مهندس مددخانی

09129593215 مهندس رهبری