سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید دستگاه پرکن اتومات وکیومی لاک ناخن

خرید دستگاه پرکن اتومات وکیومی لاک ناخن، برخی از مایعات که دارای ویسکوزیته بالا هستند لوازم آرایشی و بهداشتی از جمله موادی هستند که برای انتقال به ظروف بسته بندی شما را به چالش خواهند کشاند. در این راستا دستگاه های پرکن با مکانیزم وکیومی به کمک آمده اند تا با شیوه ای مناسب، دقت بالا و سرعتی بی نظیر این امر محقق گردد. از سیستم وکیومی جهت پر کردن انواع لاک ناخن، عطر، ادکلن، شربت های شیشه و غیره استفاده می کنند.

خرید دستگاه پرکن اتومات وکیومی لاک ناخن

برای راه اندازی هر کسب و کاری تهیه ملزومات و ذستگاه های تولید و بسته بندی از مواردی است که سرمایه گذار را به چالش خواهند کشاند. دستگاه های بسته بندی و پرکن مایعات با توجه به غلظت و مشخصات مایع بکار گرفته می شوند. دستگاه های پرکن مایعات غلیظ با توجه به دسته بندی که دارند طراحی می شوند. اشراف کامل بر دستگاه های طراحی شده با کمک گرفتن از مشاورین مجموعه ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز محقق می گردد. شماره مشاورین در انتهای مطلب جهت سهولت دسترسی درج گردیده است. 

جنس بدنه دستگاه و قسمت های در تماس با مواد بر حسب نیاز و سفارش قابل تغییر و ساخت می باشد. دستگاه پرکن پمپی مخصوص پرکردن مایعات غلیظ از قبیل انواع روغن های شیمیایی و غذایی، مارمالاد، انواع شربت و …می باشد . در این گونه دستگاه ها تعداد نازل یا تعداد حجم های انتظار قابل تغییر می باشد ، همچنین مقدار ریزش یا تزریق مواد با مکانیزم های مختلف قابل کنترل می باشد.

تمامی ماشین آلات تولید و طراحی شده در این مجموعه با گارانتی 24 ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله ارائه می گردد، تا تولید کننده با اطمینان از کیفیت دستگاه خریداری شده و خاطری آسوده از تامین قطعات فرسوده دستگاه جهت اورهال نگه داشتن خط تولید خود در راه تولید قدم بردارد. فروش دستگاه پرکن اتوماتیک لاک ناخن

مکانیزم عملکرد دستگاه پرکن مایعات وکیومی :

عملکرد دستگاه دستگاه پرکن مایعات وکیومی به این صورت است که مایع به وسیله خلاء و با سرعت نسبتا بالایی از کلکتور داخل ظرف مکش می شود و کف و سرریز آن مجدد از طریق نازل مخصوص از ظرف خرج می شود سپس به وسیله پمپ به کلکتور برگشت داده می شود.

کاربرد دستگاه پرکن وکیومی ادکلن

مایعات خوراکی مثل روغن مایع، روغن زیتون، شربت، آبمیوه، لبنیات و ...

مایعات شیمیایی مثل نفت، بنزین، لوسیون و ...

مایعات بهداشتی مثل شامپو، صابون، مواد شوینده و ...

مایعات دارویی مثل شربت، استون، الکل، کرم و ...

بسته بندی این محصولات در ظرف پت و شیشه و سایر ظروف مقاوم در مقابل خلاء انجام می گیرد.

شماره تماس واحد فروش جهت مشاوره و خرید :

09129212294 مهندس مددخانی

09129593215 مهندس رهبری