سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید دستگاه پرکن شربت مایعات داروئی

خرید دستگاه پرکن شربت مایعات داروئی، دستگاه پرکن مواد داروئی در جهت سرعت بخشیدن و تسهیل بسته بندی مواد دارویی و در برخی از شرایط دیگر مایعات غلیظ و رقیق وارد بازار شد. این دستگاه پرکن کارایی بالایی دارد و شما می‌توانید با استفاده از آن موادی چون شربت‌های دارویی، شربت‌های گیاهی، روغن‌های گیاهی، ادکلن، عطر، وازلین، کرم و هر نوع مایعات غلیظ و رقیق را بسته بندی کنید. عدم دخالت دست در این دستگاه ها از مزایایی است که به عنوان دستگاه منتخب در صنایع دارویی می باشند.

خرید دستگاه پرکن شربت مایعات داروئی 

برای خرید این دستگاه مهم ترین نکته که باید توجه داشت میزان ظرفیت تولید شما و بزرگی کسب و کارست. اگر قصد راه اندازی کسب و کاری کوچک نیز دارید نیاز به خرید دستگاه های خودکار و یا نیمه خودکار نیست. بلکه یک دستگاه دستی هم مناسب می باشد. تنوع بالای این دستگاه در عملکرد، سرمایه گذار را ملزم به گرفتن مشاوره خواهد نمود.

شرکت ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز با مشاورینی کارآزموده آماده ارائه خدمات مشاوره و طراحی رایگان خطوط تولید و بسته بندی می باشد. شماره های مندرج در انتهای مطلب جهت ارتباز گیری با پرسنل مجموعه می باشد. در ضمن دستگاه های تولیدی این مجموعه با گارانتی 24 ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله عرضه می گردند.

اجزا دستگاه پرکن مواد دارویی

این دستگاه یک مجموعه به حساب می‌آید، یعنی بخش پرکن و دربند روی یک دستگاه نصب شده و به صورت روتاری یا خطی ساخته می‌شود. با توجه به کارایی که این دستگاه دارد، شاهد استفاده از آن در صنعت‌های گوناگونی چون صنایع دارویی، صنایع بهداشتی و آرایشی هستیم. باید متذکر شد که این دستگاه در دو مدل اتومات و نیمه اتومات ساخته می‌شود.

این دستگاه به درخواست مشتری در مدل‌های تک نازل، دو نازل، چهار نازل و شش نازل طراحی می‌شود و شما باید متناسب با ظرفیت مورد نظر و نیازی که دارید، انتخاب خود را انجام دهید. نکته جالبی که در رابطه با دستگاه پرکن مواد دارویی وجود دارد، ابعاد و اندازه آن است. طراحی این دستگاه به گونه‌ای انجام شده که می‌توان از آن در محیط‌هایی که فضای کوچکی دارند نیز استفاده کرد.

حتی امکان استفاده از این دستگاه در محیط‌ های خانگی نیز وجود دارد. کارایی اصلی که برای این دستگاه در نظر گرفته شده، پر کردن ظروف مواد مورد نظر است. ظروفی که شما می‌توانید با استفاده از این دستگاه آن‌ها را پر کنید، در حجم‌های گوناگونی قابل پرکردن هستند. از جمله حجم ظرف‌ها می‌توان به 10، 20، 30، 50، 60، 100 و 150 سی سی اشاره کرد.

شماره تماس واحد فروش جهت مشاوره و خرید :
09129212294 مهندس مددخانی
09129593215 مهندس رهبری