سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش دستگاه پرکن اتوماتیک مایع شوینده با نصب

فروش دستگاه پرکن اتوماتیک مایع شوینده با نصب، دستگاه پرکن مایعات که در صنایع گوناگون تولیدی و بسته بندی مورد استفاده قرار می گیرد با سرعت و دقتی بالا کار انتقال مایع تولیدی را انجام می دهند. دستگاه پرکن مایعات اهمیت بسیار زیادی در صنعت پیدا کرده است. این دستگاه امروزه در انواع مختلفی طراحی و تولید شده و برای پرکردن ظروف انواع مایعات قابل استفاده است. مسلماً استفاده از نیروی انسانی برای پر کردن ظروف مایعات چندان بهداشتی نیست و ممکن است یک سری عوامل بیماری زا به درون ظروف انتقال پیدا کند. 

فروش دستگاه پرکن اتوماتیک مایع شوینده با نصب 

دستگاه پرکن مایعات در بازار وجود دارد که تولید کنندگان در خط های تولید خود از آن استفاده می نمایند. این دستگاه ها بر حسب غلظت مایعات فرق می کنند و باید بر اساس غلظت مایعات  انتخاب شوند. بدلیل کثرت انواع دستگاه های پرکن، مشخصات و مکانیزم عملکرد متفاوت، مطالعه و مشاوره برای انتخاب درست می تواند راهنمای شما باشد. 

مجموعه ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز به کمک شما آمده است با مشاوره و طراحی رایگان خطوط متناسب با نیاز تولیدی شما. ماشین آلات تولیدی این مجموعه دارای گارانتی 24 ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله می باشد. شماره های مندرج در انتهای مطلب جهت سهولت دسترسی آورده شده اند.

انواع دستگاه های پرکن مایعات :

مایعات بر حسب غلظتی که دارند دسته بندی می گردند. براین مبنا دستگاه پرکنی که مناسب برای انتقال مایع درون ظروف بسته بندی باشد نیز با مکانیزم متفاوت کار می کند. دستگاه پرکن مایعات با سه مکانیزم طراحی می گردند.

1- مکانیزم سیلندر پیستونی

 مکانیزم سیلندر پیستونی برای پر کردن مایعاتی که غلظت دارند استفاده می شود. میزان دقت این مکانیزم بسیار بالاست و در دسته دستگاه های اتوماتیک قرار دارد. یک نوع از دستگاه پرکن مایعات نوع پرکن پیستونی خطی است که در آن مکانیسم پیستونی به کار رفته است. فروش دستگاه پرکن مواد شوینده بازار متنوعی دارد.

2- مکانیسم ثقلی

مکانیزم دیگر مکانیزم ثقلی است. میان مکانیزم‌ های موجود ارزان‌ تر به شمار می‌ آید و برای مایعاتی رقیق کاربرد دارد.  مکانیزم ثقلی به دلیل قیمت مناسب ان مورد توجه بسیاری از مراکز تولیدی است. فروش دستگاه پرکن مواد شوینده با مکانیزم ثقلی آمار بیشتری را به خود اختصاص داده است.  چرا که این مکانیزم به دلیل ارزان بودن در جریان خط تولید بیشتر به کار می آید. فرآیند نگهداری و نظافت آن نیز به مراتب ساده تر است.دستگاه پرکن مواد شوینده رقیق را می توان از نوع دستگاه ثقلی استفاده نمود.

3- مکانیزم پمپی

مکانیزم پمپی برای اقسام مایعات مختلف استفاده می شود که دقت زیادی در این فرآیند وجود ندارد. فروش دستگاه پرکن مایعات بر اساس کاربرد آن در خط تولید مورد نظر انجام می شود فروش دستگاه پرکن مواد شوینده نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد.

شماره تماس واحد فروش جهت مشاوره و خرید :
09129593215 مهندس رهبری
09129212294 مهندس مددخانی