سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید دستگاه پرکن پمپی روغن صنعتی

خرید دستگاه پرکن پمپی روغن صنعتی، در خطوط تولید و بسته بندی روغن های خوراکی و صنعتی لزوم طراحی دستگاه های پرکن متناسب با نیازهای تولید بر کسی پ.شیده نیست. دستگاه های پرکن با سرعت و دقتی بالا عملیات تزریق مایع رادرون ظروف بسته بندی انجتم می دهند و این روند باعث افزایش راندمان تولید در خطوطی خواهد شد. دستگاه پرکنی که برای روغن صنعتی استفاده می گردد بدلیل ویسکوزیته بالای روغن از نوع دستگاه های پرکن مایعات غلیظ می باشد.

خرید دستگاه پرکن پمپی روغن صنعتی

تهیه و طراحی دستگاه پرکن متناسب با نوع مایع و میزان تولید برای سرمایه گذار چالش برانگیز خواهد بود. از ارین رو مشاوره و مطالعه در بازار می تواند کمک شایانی در جهت عبور از این چالش باشد. شرکت ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز با تکیه بر تجربیاتی که در طی سالها تولید دستگاه های خطوط تولید و بسته بندی داشته است با گماردن مشاورینی با تجربه جهت تسهیل در خرید این دستگاه ها به کمک سرمایه گذار آمده است.

دستگاه های تولید شده در شرکت ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز با گارانتی 24 ماهه و پشتیبانی تامین قطعات 10 ساله عرضه می گردند. جهت ارتباط با مشاورین می توانید با شماره های مندرج در انتهای مطلب در ارتباط باشید.

انواع دستگاه های پرکن مایعات غلیظ :

مایعات غلیظ بر اساس گروانروی یا ویسکوزیته ای که دارند طبقه بندی می شوند. دستگاه های پرکن مایعات غلیظ با دو مکانیزم پمپی و یا سیلندر پیستونی عمل می کنند. دستگاه های پرکن پمپی همانطور که از نامشان پیداست با فشار پمپ عمل تزریق مایع درون ظروف بسته بندی را انجام می دهند و مناسب برای پرنمودن انواع روغن های خوراکی و صنعتی و حتی گریس و وازلین و عسل می باشد.

دستگاه های پرکن سیلندر پیستونی با کمک سیلندر های تعبیه شده در نازل ها عملیات تزریق مایع را به صورت دقیق تری نسبت به بقیه دستگاه های پرکن انجام می دهد. این دستگاه های برای مایعات با ارزشی که باید با دقت بالایی درون ظروف بسته بندی تزریق گردند استفاده می گردد.

مشخصات فنی دستگاه پرکن روغن 

  • تعداد نازل های دستگاه را می توان برحسب ظرفیت تولید کارخانه و بسته بندی تهیه نمود
  • تمامی اجزاء در تماس با مواد از جنس استیل
  • مجهز به کلید توقف اضطراری
  • استفاده از سیستم پیستونی یا پمپ برای پرکردن ظروف
  • دستگاه دارای نوار نقاله و میز پخش و جمع در ابتدا و انتهای دستگاه
  • تابلو کنترلی مجهز به plc و صفحه نمایش برای نظارت اپراتور 

شماره تماس واحد فروش جهت مشاوره و خرید دستگاه پرکن روغن صنعتی :

09129212294 مهندس مددخانی 

09129593215 مهندس رهبری