سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت دستگاه پرکن اتومات حلوا ارده

قیمت دستگاه پرکن اتومات حلوا ارده، دستگاه پرکن مایعات غلیظ دستگاهی است که برای انتقال مایعات تولید شده غلیظی همچون ارده درون ظروف بسته بندی مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه ها را بصورت اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک و دستی می توان طراحی نمود وجه اشتراک تمام این دستگاه ها سرعت و دقت بالایی است که در تزریق مواد درون ظروف بسته بندی دارند که در نهایت منجر به بالا رفتن راندمان تولید خواهد گردید.   

قیمت دستگاه پرکن اتومات حلوا ارده 

 دستگاه پرکن اتومات ارده به عنوان یکی از ماشین آلات پرکن مایعات، در مجموعه ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز با قیمت بسیار مناسب و اقتصادی می باشد. دستگاه با کیفیت و استاندارد جهانی با بهترین متریال موجود در بازار تولید گردیده است. این دستگاه که کاربرد بسیاری در صنایع غذایی دارد، جهت پرکردن ظروف مختلف از ارده ( مایعات غلیظ ) به کار برده می شود. این دستگاه ها دارای گارانتی 24 ماهه و پشتیبانی تامین قطعات 10 ساله می باشند. جهت اطلاع از نحوه سفارش و قیمت دستگاه پرکن ارده با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل نمائید.

عملکرد دستگاه پرکن مایعات غلیظ :

روش پر کردن این دستگاه سیلندر پیستون است و بر اساس حجم ظروف، حجم سیلندر تنظیم می شود. سیلندر موجود در دستگاه پرکن مایعات غلیظ باعث روان تر شدن مایعات غلیظ در دستگاه می شود. در بعضی از دستگاه های پرکن مایعات غلیظ، مایعات در مخزن دستگاه قبل از پر شدن گرم می شوند و این باعث سرعت حرکت  مایعات برای تزریق می شود. بعد از پر کردن ظروف، آن ها را توسط نوار نقاله به سمت دیگر دستگاه های بسته بندی انتقال می دهند. دستگاه پرکن مایعات غلیظ با مکانیزم سیلندر پیستون بر دو نوع اتومات و نیمه اتومات تولید می شوند.

طرز کار دستگاه پرکن ارده تمام اتوماتیک به صورت زیر است:

_ ابتدا ارده تولید شده در مخزن دستگاه پر می شود.

_ ظروف مورد نظر برای بسته بندی زیر نازل های دستگاه قرار می گیرند.

_ همه ظروف توسط این نازل ها از ارده پر می شوند.

_ دستگاه پرکن ارده به صورت اتوماتیک درب های ظروف را گذاشته و آن ها را می بندند.

شماره تماس واحد فروش جهت مشاوره و خرید :

09129212294 مهندس مددخانی

09129593215 مهندس رهبری