سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت دستگاه پرکن نیمه اتومات رب گوجه فرنگی

قیمت دستگاه پرکن نیمه اتومات رب گوجه فرنگی، با افزایش میزانتقاضا در بازار مصرف برای رب گوجه فرنگی، تولید این ماده غذایی از شکل سنتی و خانگی درآمده و به صورت صنعتی تولید و بسته بندی می گردد. حجم بالای تولید رب در سال های اخیر موجب گردیده تا برای سرعت بخشیدن به پروسه تولید و بسته بندی از انواع تجهیزات مجهز دستگاه پرکن و بسته بندی رب گوجه فرنگی استفاده گردد. از آنجایی که رب گوجه فرنگی از دسته مایعات غلیظ است برای تزریق این ماده درون ظروف بسته بندی ناگزیر از دستگاه پرکن مایعات غلیظ استفاده می گردد.

قیمت دستگاه پرکن نیمه اتومات رب گوجه فرنگی

گروه صنعتی و ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز، با راه اندازی خط تولید و دستگاه های پرکن رب گوجه فرنگی در ظرفیت ها مختلف توانسته جوابگوی متقاضیان این تجهیزات در سراسر ایران باشد. این مجموعه با استفاده از بهترین قطعات مصرفی، دستگاه هایی با کیفیت بالا به بازار مصرف ارائه نموده است. تجهیزات تولید این شرکت مطابق با استاندارد های ملی و جهانی معتبر ساخته می شوند، که خود تضمینی بر کیفیت محصولات می باشد. 

این دستگاه ها با قیمتی مناسب و با ضمانت 24 ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله عرضه می گردند. جهت اطلاع از عملکرد دستگاه ها و مشاوره با شماره های مندرج در انتهای مطلب در تماس باشید.

انواع دستگاه های پرکن رب گوجه فرنگی :

دستگاه های پرکن رب گوجه فرنگی برحسب مکانیزمی که در پرکردن ظروف مورد نظر به کار می برند دو نوع هستند، دستگاه های حجمی و وزنی، که دستگاه های پرکن رب گوجه فرنگی برحسب مکانیزم وزنی می باشند.  عملکرد دستگاه های پرکن رب گوجه فرنگی دو شکل متفاوت دارد، نوع اول پرکن های خطی بوده و نوع دوم پرکن های روتاری یا چرخشی هستند. این دستگاه های پرکن می توانند تعداد نازل ها مختلفی داشته باشند، تعداد نازل های دستگاه برحسب میزان حجم و ظرفیت تولید کارخانه، سرعت عمل دستگاه پرکن، از تک نازل تا هشت نازل انتخاب و مورد بهره برداری قرار گیرد.

این دستگاه ها با هر مکانیزم عملکردی می توانند به صورت اتوماتیک، نیمه اتومات و یا دستی طراحی گردند. مسلم است که دستگاه های پرکن اتوماتیک دارای ارزش خرید بالایی هستند و بدلیل دخالت ندادن دست در پرسه تولید و تزریق به صورت اتوماتیک سرعت و دقت بالاتری نسبت به دستگاه های نیمه اتومات و دستی خواهند داشت.
شماره تماس واحد فروش جهت مشاوره و خرید :
09129212294 مهندس مددخانی
09129593215 مهندس رهبری