سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت دستگاه کوچک پرکن مایعات غلیظ

قیمت دستگاه کوچک پرکن مایعات غلیظ، امروزه در خط تولید کارخانه‌های مختلف برای پر کردن محصولات گوناگون رقیق و غلیظ، از دستگاه‌های پرکن مایعات استفاده می‌شود. این دستگاه ها را برای رونق کسب و کارهای کوچک و خانگی با ابعاد کوچک طراحی و عرضه نموده اند. دستگاه های پرکن با دقت و سرعت بالا مایع تولیدی را درون ظروف بسته بندی تزریق می نماید. با بهره گرفتن از دستگاه پر کن رومیزی می توانید محصول بهداشتی تری عرضه نمایید. 

قیمت دستگاه کوچک پرکن مایعات غلیظ 

این دستگاه ها براساس غلظت مایع تولیدی انتخاب می شوند قیمت دستگاه ها برحسب مکانیزم عملکرد و ابعاد و جنس و متریال بکار رفته در ساخت آن تعیین می گردد. برای کسب اطلاع از قیمت دستگاه ها و انتخاب بهترین گزینه برای تولیدی خود با مشاورین مجموعه ماشن سازی نهاد صنعت پیشگام البرز در ارتباط باشید. دستگاه های تولیدی در این مجموعه تمام چالش های کیفیتی را پشت سر نهاده است و ماشین آلاتی با کیفیت و قیمت مناسب عرضه نموده اند. تمامی دستگاه های تولیدی دارای ضمانت 24 ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله می باشند.

 

تفاوت پرکن مایعات خانگی با دستگاه پرکن مایعات صنعتی

 

دستگاه های پرکن مایعات که در دو نوع خانگی و صنعتی می باشند با همدیگر متفاوت می باشند.  از دستگاه پرکن خانگی  در مشاغل خانگی و کارگاه های کوچک استفاده می شود اما دستگاه پرکن مایعات صنعتی در کارخانجات بزرگ کاربرد دارد. سرعت دستگاه پرکن خانگی نسبت به دستگاه پرکن صنعتی پایین می باشد. تفاوت دیگر این دو نوع در تجهیزات موجود در آنها می باشد و نوع  خانگی آن  به صورت دستی و نیمه اتوماتیک می باشد اما نوع صنعتی دارای سیستم تمام اتوماتیک می باشد. تفاوت دیگر این دو نوع دستگاه در اندازه آنها می باشد به این معنی که  اندازه دستگاه  پرکن خانگی،  خیلی کوچکتر از دستگاه پرکن مایعات صنعتی می باشد.

انواع دستگاه های پرکن مایعات :

دستگاه پرکن پمپی

در تکنولوژی ساخت پرکن پمپی به جای مخزن از پمپ استفاده شده است. نوع پمپ دستگاه و تعداد نازل‌ها، از عوامل تعیین کننده سرعت پرکن می‌باشند. مواد مورد نظر توسط پمپ مستقیم به درون ظرف هدایت می‌شوند. جنس روکش این پرکن از استیل با کیفیت (استیل 304 یا 316) است، همچنین قسمت‌هایی که با مواد برخورد دارند برای دوام بیشتر دستگاه از استیل ساخته شده‌اند. پرکن‌های پمپی نیز برای تولیدات انبوه و حجم مایعات از 500 سی‌سی الی 20 لیتر مناسب هستند.

دستگاه پرکن مایعات ثقلی

پرکن ثقلی به خاطر نوع عملکرد آن برای مایعات رقیق مناسب است، به همین دلیل به نام دستگاه پرکن مایعات رقیق نیز شناخته می‌شود. قطعات اصلی تشکیل دهند این دستگاه، درب‌بند و پرکن است و قابلیت اضافه کردن تاریخ‌زن، درب‌گذار و سیل القایی را نیز داراست. همچینین تعداد نازل‌های دستگاه با توجه به حجم تولید و ظرفیت دستگاه قابل افزایش می‌باشد. در قسمت فوقانی دستگاه پرکن ثقلی، یک مخزن استیل قرار دارد که مایعات رقیق با ویسکوزیته یا چگالی پایین داخل آن وارد می‌شوند. پس از باز کردن نازل، این مایعات با نیروی وزن خود به سمت بطری جاری می‌شوند. پرکن ثقلی برای تولیدی‌هایی که حجم تولید روزانه پایینی دارند مناسب است. همچنین به دلیل امنیت بالای کارکردشان، قابلیت پر کردن مواد اشتعال‌زا را دارند.

 دستگاه پرکن مایعات دستی سیلندر پیستونی

دستگاه پرکن دستی سیلندر پیستونی برای تولیدات در حجم پایین، در کارگاه‌های کوچک و مشاغل و کسب و کارهای خانگی کاربرد دارد. ابعاد دستگاه کوچک است و به راحتی می‌توانید آن را در فضای کوچکی قرار دهید یا در صورت لزوم جابجا کنید. شیوه کار دستگاه پرکن دستی سیلندر پیستونی بصورت نیمه اتوماتیک می‌باشد و کافی است اپراتور ظرف محصول را در محل مخصوص و زیر نازل قرار دهد و کلید شروع کار را بزند. ادامه عملیات توسط دستگاه پرکن انجام می‌شود و بعد از پر شدن مایعات در حجم تعیین شده بصورت اتوماتیک متوقف می‌شود. تعداد نازل‌های دستگاه پرکن دستی سیلندر پیستونی از 1 تا 4 نازل می‌باشد و توسط آن می‌توان مایعات از حجم 100 سی‌سی الی 1000 میلی‌لیتر را پر کرد.

شماره تماس واحد فروش جهت مشاوره و خرید :

09129212294 مهندس مددخانی

09129593215 مهندس رهبری