سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید دستگاه پرکن خودکار مایع ضد عفونی

خرید دستگاه پرکن خودکار مایع ضد عفونی، دستگاه های پرکن مورد استفاده در خطوط تولید و بسته بندی با کاربرد فراوان در صنایع مختلف جهت تزریق مایعات تولیدی اعم  از مایعات غلیظ یا رقیق مورد استفاده قرار می گیرند. این دستگاه ها با طراحی های متفاوت در صنایع بکار گرفته می شوند. استفاده از این دستگاه ها سرعت خط تولید و بسته بندی را بالا می برند همچنین با دقت بالایی که دارند مانع از هدر رفت مواد می گردند که به موجب این امر راندمان تولید و در نتیجه سوددهی خط تولید بیشتر خواهد شد. 

خرید دستگاه پرکن خودکار مایع ضد عفونی 

دستگاه های پرکن اتوماتیک باعث افزایش راندمان تولید و سرعت بسته بندی مایعات خواهد شد. این دستگاه ها با توجه به متریال بکار رفته در ساخت آن و همچنین مکانیزم عملکردشان و یا تعدا نازل بکار گرفته شده در طراحی با قیمت متفاوت عرضه می گردند. از جمله معیرهایی که برای شناخت دستگاه مناسب می تواند راهنمای شما باشد، تضمین کیفیت و گارانتی شرکت طراح می باشد. 

در خصوص نوع دستگاه مناسب بامایع تولیدی می توانید با کارشناسان شرکت ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز در ارتباط باشید. ماشین آلات تولید شده در این مجموعه دارای گارانتی 24 ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله می باشد. شماره تماس مشاورین فروش در انتهای مطلب آورده شده اند.

 

انواع دستگاه های پرکن مایعات و عملکرد:

دستگاه های پرکن مایعات براساس غلظت و ویسکوزیته مایع تولیدی انتخاب می گردند. برای تزریق مایعات رقیق درون ظروف بسته بندی از دستگاه پرکن مایعات با مکانیزم ثقلی یا وزنی استفاده می شود. این دستگاه با مکانیزمی ساده عمل تزریق را انجام می دهند. در این مکانیزم مایع از درون منبعی که در سطح بالاتری از دستگاه پرکن قرار دارد با کمک از نیروی جاذبه و گرانش درون ظروف منتقل می گردد. 

برای تزریق مایعات غلیظ با ویسکوزیته بالا دستگاه هایی با مکانیزم پمپی و یا دستگاه های پرکن سیلندر پیستونی مورد استفاده قرار می گیرد. مایعات غلیظی همچون گریس و وازلین که گرانروی بالایی دارند با مکانیزم پمپی درون ظروف بسته بندی منتقل می شوند. مایعات غلیظ که نیاز به دقت بالاتری در بسته بندی دارند، مکانیزم سیلندر پیستونی گزینه مناسب تری برای بسته بندی خواهند بود. 

ذدستگاه پرکن مایع ضدعفونی :

با وجود اینکه برای تزریق مایعات رقیق از هر سه دستگاه پرکن با مکانیزم ثقلی، پمپی و سیلندر پیستونی می توان بهره گرفت . اما بدلیل قیمت مناسب تر دستگاه های پرکن ثقلی برای مایع ضدعفونی از جمله مایعات رقیقی است درون ظروف بسته بندی ترجیح استفاده از دستگاه پرکن مایعات ثقلی است.

شماره تماس واحد فروش جهت مشاوره و خرید :

09129212294 مهندس مددخانی

09129593215 مهندس رهبری