سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید دستگاه پرکن مایعات رقیق_غلیظ ارزان

خرید دستگاه پرکن مایعات رقیق_غلیظ ارزان، دستگاه پرکن مایعات اهمیت بسیار زیادی در صنعت دارند. این دستگاه در انواع مختلفی طراحی و تولید شده و برای پرکردن ظروف انواع مایعات قابل استفاده است. انواع مختلفی از مواد را با استفاده از دستگاه های مناسب می توان در درون ظرف های مخصوص، بسته بندی کرد. این دستگاه ها سرعت خط تولید را بالا خواهند برد و نتیجه افزایش راندمان تولید خواهد شد.

خرید دستگاه پرکن مایعات رقیق_غلیظ ارزان

مراحل طراحی دستگاه پرکن مایعات باید به کمک ماشین آلات و تجهیزات مدرن و جدید انجام بگیرد. هنگام طراحی این دستگاه باید به نکات بسیار زیادی توجه شود. دستگاه های پرکنی که در بازار موجودند با تنوع و ابعاد مختلف هریک برای تزریق مایع با ویسکوزیته متفاوت درون ظروف بسته بندی کارایی دارند. دانش کافی از عملکرد این دستگاه و انتخاب دستگاه درست برای مایع تولیدی می تواند چالش برانگیز باشد. مشاوره با اهل فن در این خصوص می تواند راهگشا باشد.

شرکت ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز در این راستا به کمک سرمایه گذار آمده است و گروه تخصصی مشاور در این زمینه را فراهم آورده است. مشاوره و طراحی رایگان خطوط تولید و همراهی تا بهره برداری نهایی از خدماتی است که می توانید از مجموعه در یافت نمایید. ماشین آلات تولیدی دارای ضمانت 24 ماهه خدمات پس از فروش 10 ساله می باشد. 

انواع دستگاه های پرکن مایعات و کاربرد :

 

دستگاه پرکن مایعات رقیق ثقلی که مناسب برای مایعات رقیق با عملکرد ساده

دستگاه پرکن مایعات غلیظ 

ماشین آلات پر کن مایعات غلیظ در انواع زیر قابل ارائه می باشند:

دستگاه پرکن مایعات پمپی جهت پرکن مایعات غلیظ با ویسکوزیته بالا

 

دستگاه پرکن مایعات سیلندر پیستونی جهت پر کن مایعات غلیظ

انواع حالات مایع و دستگاه های پرکن مرتبط :

 

ویسکوزیته خاصیت گرانوری یک سیال (مایع یا گاز) می باشد و در واقع پارامتری است که میزان مقاومت مایع را در برابر جاری شدن نشان می‌دهد. رفتار سیال در یک جریان بستگی به چگالی و ویسکوزیته آن دارد.

انواع حالات مایعات

  • مایعات رقیق
  • مایعات گاز دار
  • مایعات نیمه غلیظ
  • مایعات غلیظ با ویسکوزیته بسیار بالا
  • مایعات چسبناک و غلیظ
  • مایعات حاوی ذرات جامد
  • مایعات کف کننده
  • مایعات اسیدی و خورنده

در دستگاه پر کن مایعات رقیق، عمل پر کردن، از طریق خاصیت گرانوری مایعات و وزن خود مایع با روش ثقلی انجام می شود و در پر کردن مایعات غلیظ عمل پر کردن، از طریق پمپ یا سیلندر پیستون انجام می گردد.

شماره تماس واحد فروش جهت مشاوره و خرید :

09129212294 مهندس مددخانی

09129593215 مهندس رهبری