سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت دستگاه ارزان پرکن اتوماتیک روغن پخت و پز ذرت

قیمت دستگاه ارزان پرکن اتوماتیک روغن پخت و پز ذرت، روغن های گیاهی خوراکی که در پخت و پز و صنایع آرایشی و بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرند از دانه های روغنی مختلف همچون ذرت، دانه پنبه، شاهدانه، تخم آفتاب گردان، تخم کتان، کنجد، دانه انگور، فندق، بادام، گیاه کندر، دانه سویا، میوه زیتون، دانه برزگ، دانه برنج و بسیاری از گیاهان دیگر استخراج می گردد و پس از تصفیه بسته بندی و به بازار عرضه می شوند. از جمله دستگاه های پرکاربرد در خط تولید، دستگاه های پرکن مایعات هستند. 

قیمت دستگاه ارزان پرکن اتوماتیک روغن پخت و پز ذرت

دستگاه های پرکن مایعات غلیظ، در خط تولید و بسته بندی روغن مایع های گیاهی مورد استفاده قرار می گیرند. این دستگاه ها برای تزریق مایعات درون بطری های بسته بندی از ضروریات می باشد. با استفاده از این دستگاه های پرکن که با سرعت و دقتی بالا در خط تولید با کمک نازل های تعبیه شده بر روی دستگاه، ظروف را پرمی کنند با توجه به عدم هدررفت مایعات تولیدی و استفاده از نیروی انسانی کمتر برای کنترل دستگاه، نتیجه نهایی سودآوری و بالا رفتن راندمان تولید خواهد شد.

این دستگاه ها با توجه به تعداد نازل تعبیه شده در دستگاه، و متریال به کار رفته و همچتین مکانیزم طراحی دستگاه با قیمت متفاوت عرضه می گردد. برای کسب اطلاع از آخرین قیمت دستگاه ها با مشاورین ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز در ارتباط باشید و از طراحی رایگان خط تولید خود بهه مند گردید.

انواع دستگاه های پرکن اتوماتیک و مکانیسم :

دستگاه پرکن روغن خوراکی  برای پر نمودن انواع روغن های خوراکی طراحی و به تولید رسیده است. روغن های گیاهی دسته ای از روغن ها می باشند که منبع تهیه آنها دانه ها و بخش های مختلف گیاهان روغنی می باشند. دستگاه پرکن مایعات در دو نوع، دستگاه پرکن مایعات رقیق و دستگاه پرکن مایعات غلیظ توسط شرکت های طراح ارائه می گردد.

دستگاه پرکن روغن خوراکی قابلیت کاربری برای هردو نوع مایعات را دارد، که از محاسن این دستگاه می باشد. طراحی این دستگاه برای تزریق مایعات رقیق از طریق نازل های تعبیه شده در دستگاه  به صورت هدایت برحسب وزن و ثقلیت مایع می باشد و برای تزریق  مایعات غلیظ درون ظروف بسته بندی به صورت پیستونی یا پمپی انجام می گیرد. 

شماره تماس واحد فروش جهت مشاوره و خرید :

09129593215 مهندس رهبری

09129212294 مهندس مددخانی