سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید دستگاه پرکن اتوماتیک مایعات رقیق پمپی

خرید دستگاه پرکن اتوماتیک مایعات رقیق پمپی، راه اندازی خط تولید و بسته بندی مایعات مستلزم خرید دستگاه پرکنی است که با دقت و سرعت بالا بتواند مایعات تولیدی را درون ظروف بسته بندی تزریق نماید. دستگاه های پرکن مایعات باعث افزایش سرعت در خط تولید می گردند علاوه بر افزایش سرعت تولید، دقت بالای تزریق در نتیجه عدم هدر رفت مواد تولید شده، در نهایت باعث بهره وری و سوددهی بالاتر خط تولید خواهد شد. 

خرید دستگاه پرکن اتوماتیک مایعات رقیق پمپی

دستگاه پرکن اتوماتیک مایعات رقیق را می توانید در بازار با برندهای متفاوت  قیمت مناسب تهیه نمایید. اما این دستگاه ها که با مکانیزم عملکردی دستی، اتوماتیک و نیمه اتومات تولید و عرضه می شوند باید دارای ضمانت و گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب باشند تا در فرایند تولید و فرسایش، همچنان بدون هزینه اضافی در چرخه بماند و سرمایه گذار را متضرر ننماید.

شرکت ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز با ارائه و طراحی خطوط تولید و بسته بندی با ضمانت 24 ماه و پشتیبانی تامین قطعات 10 ساله، با اطمینان از کیفیت دستگاه های تولیدی کمک شایانی در جهت رونق اقتصادی کشور نموده است. جهت مشاوره و طراحی خطوط تولید و بسته بندی می توانید با مشاورین این مجموعه با شماره های مندرج در انتهای مطلب در ارتباط باشید. 

انواع دستگاه های پرکن مایعات :

دستگاه پرکن مایعات به طور معمول به دو شیوه اتوماتیک و یا نیمه اتوماتیک طراحی و تولید می‌شود. مکانیسم و عملکرد دستگاه‌های پرکن مایعات، بر اساس نوع پیمانه کردن مایع مورد نظر، نام گذاری می‌شود. بنابراین دستگاه پرکن مایعات شامل انواع مختلفی است که عبارتند از: پرکن تایمری، پرکن ثقلی، پرکن سیلندر پیستونی، پرکن لورسلی و… که هر یک در موارد خاصی به کار گرفته می‌شوند و کاربردهای ویژه‌ای دارند. 

در کل دستگاه پر کن مایعات رقیق برای پر کردن مواد رقیق زیر استفاده می شود:

  • انواع حلال ها مانند تینر و استون و الکل صنعتی
  • انواع شوینده های رقیق مانند شیشه شور ها و سفید کننده ها و جرم گیر ها
  • انواع مایعات شیمیایی مانند اسید و ضد یخ
  • انواع مایعات خوراکی مانند آب معدنی و دوغ و سر

شماره تماس واحد فروش جهت مشاوره و خرید :

09129212294 مهندس مددخانی

09129593215 مهندس رهبری