سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دستگاه ارزان پرکن 6 نازله اتوماتیک مایع دستشویی

دستگاه ارزان پرکن 6 نازله اتوماتیک مایع دستشویی، مواد شوینده موادی هستند که خاصیت پاک کنندگی دارند ، پاک سازی آلودگی ها و تمیز کردن , شست و شو ظرف و لباس و وسایل , ضد عفونی کردن و ...استفاده می شوند, شوینده ها اغلب به طور سطحی موثر هستند. استفاده مستمر و روزانه از انواع مایع دستشویی در جوامع بازار بسیار پررونقی را برای تولید و عرضه این محصول فراهم آورده است.  

دستگاه ارزان پرکن 6 نازله اتوماتیک مایع دستشویی 

دستگاه پرکن مایع دستشویی و پرکن مایع ظرفشویی از نوع دستگاه های پرکن مایعات غلیظ می باشد. این دستگاه ها با کیفیت بالا و قیمت مناسب قابل  طراحی و عرضه می باشند. دستگاه پرکن مایعات غلیظ برای تزریق و پرکردن انواع مایعات غلیظ در ظروف با ظرفیت های مختلف به کار می رود. که این دستگاه ها معمولاً در اندازه ها و سایز های مختلفی بنا به درخواست مشتری تولید می شوند. قیمت دستگاه پرکن مایع ظرفشویی و مایع دستشویی بر حسب نوع دستگاه انتخابی متفاوت است.

دستگاه هایی با تعداد نازل بیشتر سرعت تولید و بسته بلندی را بالا برده و مسلما دارای قیمت ریالی بالاتری خواهند بود. همچنین دستگاه های اتوماتیک نسبت به دستگاه های نیمه اتومات قیمت بالاتری دارند. برای کسب اطلاع از به روزترین قیمت ها و کارایی دستگاه های خط تولید وبسته بندی و دستگاه پرکن مایع دستشویی با مشاورین ما در مجموعه ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز در ارتباط باشید. 

دستگاه های مورد نیاز برای راه اندازی خط تولید و بسته بندی مواد شوینده :

1-  دستگاه یونیزه آب

2-  سیستم تزریق دیجیتال مواد اولیه به داخل میکسر های تولید مواد شوینده بدون نیاز به دخالت دست

3-  میکسر استنلس استیل مخصوص تولید مواد شوینده

4-  دستگاه پرکن تمام اتوماتیک

5- دستگاه لیبل زن اتوماتیک و دستگاه جت پرینتر

 

6- دستگاه های بسته بندی با دستگاه شیرینگ پک فول اتومات

شماره تماس واحد فروش و مشاوره جهت طراحی و خرید ماشین آلات خط تولید و بسته بندی : 

دستگاه ها و ماشین آلات خط تولید و بسته بندی دارای ضمانت 24 ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله جهت اورهال نگه داشتن خطوط و عدم اعمال هزینه های اضافی برای سرمایه گذار محترم هستند.

09129212294 مهندس مددخانی

09129593215 مهندس رهبری