سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت دستگاه پرکن دربند اتومات روغن پنبه دانه

قیمت دستگاه پرکن دربند اتومات روغن پنبه دانه، پنبه دانه گیاهی است که در ایران در سطح وسیع کشت می شود. کاشت این گیاه به منظور جدا سازی پنبه از لیف انجام می شود و روغن گیری از دانه پنبه محصول جانبی این کشت و کار است. جدا کردن روغن از دانه با فرآیند تحت فشار قرار دادن دانه ها انجام می شود. با توجه به میزان بالای مصرف روغن های گیاهی در صنایع غذایی دستگاه های پرکن روغن از جمله ماشین آلاتی است که برای خط تولید روغن گیری از ضروریات است.    

قیمت دستگاه پرکن دربند اتومات روغن پنبه دانه 

دستگاه های پرکن مایعات غلیظ دستگاهی است که برای تزریق روغن تولیدی در کارخانجات روغن گیری به درون ظروف و بطری های بسته بندی مورد استفاده قرار می گیرند. این دستگاه ها برحسب تعداد نازل هایی که در طراحی دستگاه تعبیه می شود قیمت گذاری می گردد. از دیگر معیارهایی که در قیمت این دستگاه ها موثر است جنس و متریال بکار رفته در ساخت قطعات است. برای کسب اطلاع از قیمت به روز دستگاه های خط تولید می توانید با کارشناسان فروش در مجموعه ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز در ارتباط باشید. ماشین آلات تولید شده دارای گارانتی 24 ماهه و 10 سال خدمات پس از فروش می باشند.

دستگاه پرکن روغن خوراکی   

 

دستگاه پرکن روغن خوراکی از نام آن پیداست برای پر نمودن انواع روغن های خوراکی طراحی شده و به تولید رسیده است. روغن های گیاهی دسته ای از روغن ها می باشند که منبع تهیه آنها دانه ها و بخش های مختلف گیاهان روغنی می باشند. این روغن ها در دمای اتاق به حالت مایع می باشند. روغن های گیاهی می توانند به صورت صنعتی تهیه گردند دسته ای از این روغن ها مصرف خوراکی و پخت و پز دارند و دسته ای دوم در دیگر صنایع همچون صنایع دارویی و بهداشتی و آرایشی مورد مصرف واقع می شوند.

روغن پنبه دانه از گیاه پنبه استخراج می شود و بعد از تسویه قابل مصرف در صنایع خوراکی است.  دستگاه پرکن مایعات غلیظ برای پرکردن ظروف از روغن پنبه دانه به صورت پیستونی یا پمپی عمل می کند. نازل های تعبیه شده در دستگاه می تواند متغیر بوده و می توان از یک الی 12 نازل را به صورت خطی بر روی دستگاه جاسازی نمود. برای سهولت عملیات پرکنی، دستگاه به صورت نوار نقاله با طول سه متر که از جنس استیل بوده و مجهز به اینورترساخته شده است. اینورتر دستگاهی است که به صورت خودکار مقدار فشار و بار وارده بر موتور را مشخص کرده و مناسب با آن جریان موتور را تنظیم می کند. 

شماره تماس واحد فروش جهت مشاوره و خرید :

09129593215 مهندس رهبری

09129212294 مهندس مددخانی