سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت دستگاه خط تولید و بسته بندی ارزان جوش شیرین

قیمت دستگاه خط تولید و بسته بندی ارزان جوش شیرین، جوش شیرین پودری شیمیایی بی رنگ، بی بو با خواص فراوان در زمینه های مختلف مورد استفاده می شود. سدیم بی کربنات یا جوش شیرین یک ترکیب شیمیایی با فرمول NaHCO3 و تشکیل شده از یک آنیون بی کربنات (-HCO3) و یک کاتیون سدیم (+Na) می باشد.  این ترکیب به صورت جوش شیرین خوراکی و جوش شیرین صنعتی کاربردهای بسیاری در صنایع مختلف خصوصا در صنایع غذایی دارد. از جوش شیرین در آشپزی و مخصوصا حرفه کیک پزی به دلیل خاصیت تخمیری آن و آزاد شدن گاز کربن دی اکسید بسیار استفاده می شود. 

قیمت دستگاه خط تولید و بسته بندی ارزان جوش شیرین

دستگاه های پرکن پودری خط تولید جوش شیرین مکانیزم کاربردی ساده دارند این دستگاه ها بصورت اتوماتیک یا نیمه اتومات در بازار موجود هستند که بر حسب نیاز تولیدی می توان آنها را تهیه نمود. یکی از شرکت هایی که در امر تولید و طراحی خطوط تولید فعالیت می نماید، مجموعه ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز است که ماشین آلاتی با کیفیت و استانداردهای جهانی و قیمتی مناسب عرضه نموده است.

این خطوط تولیدی دارای ضمانت 24 ماهه و پشتیبانی تامین قطعات 10 ساله است. برای اطلاع از قیمت های روز و مشاوره جهت راه اندازی خط تولید و بهره برداری خط تولید با کارشناسان مجموعه با شماره های درج شده در انتهای مطلب در ارتباط باشید.

ویژگی‌ های شیمیایی و فیزیکی جوش شیرین

بی کربنات سدیم (جوش شیرین، بی کربوهیدرات) عمدتاً از خاکستر سودا (کربنات سدیم) به صورت طبیعی و مصنوعی تولید می‌شود. جوش شیرین یا بی کربنات سدیم (NaHCO 3) یک پودر کریستالی سفید رنگ است که اغلب به طور طبیعی نیز با همین شکل ظاهری یافت می‌شود. بی‌کربنات سدیم جاذب رطوبت و بوگیر است. درواقع جوش شیرین به طور طبیعی در سنگ معدن وجود دارد، اما اغلب بعد از استخراج، تغییراتی در قالب فرآیند شیمیایی روی آن اعمال می‌شود.

سنگ معدن را تا زمانی که به خاکستر سودا تبدیل شود حرارت می دهند و سپس با دی اکسید کربن ترکیب می کنند تا جوش شیرین ایجاد شود. جوش شیرین طبیعی نیز هنوز در دسترس است و به شکل ناکولیت استخراج می شود. ناکولیت طبیعی ترین شکل بی کربنات سدیم است که هیچ افزودنی شیمیایی ندارد.

شماره تماس واحد فروش جهت مشاوره و خرید:
09129212294 مهندس مددخانی
09129593215 مهندس رهبری