سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید دستگاه پرکن حجمی و بسته بندی نمک

خرید دستگاه پرکن حجمی و بسته بندی نمک، نمک طعام ماده‌ای است سفید رنگ، متبلور، شور مزه و بدون بو که طی انجام فرآیند خالص سازی فرآوری می شود و به بازار مصرف عرضه می گردد.  نمک طعام یا کلریدسدیم به مقدار فراوان در طبیعت و به صورت سنگ معدن و یا محلول در آب دریا وجود دارد اما دارای درصدی ناخالصی است که باید قبل از مصرف تصفیه گردد. با توجه به ذخایر و منابع بالای طبیعی نمک در کشور راه اندازی خط تولید و بسته بندی نمک طعام توجیه پذیر است.

خرید دستگاه پرکن حجمی و بسته بندی نمک 

برای بسته بندی مواد پودری مثل پودر ژله، پودر شوینده، شکر و نمک بیشتر از دستگاه بسته بندی حجمی استفاده می شود.از قابلیت های مثبت دستگاه بسته بندی نمک حجمی درصد خطای کم است که دستگاه بسته بندی نمک حجمی با اندازه گیری دقیق حجم محصول، هر بسته را در اندازه و حجم دقیق بسته بندی می کند. خرید دستگاه های پرکن از ملزومات هر کارگاه تولیدی است این دستگاه ها با کارایی که دارند باعث بالا رفتن سرعت بسته بندی و راندمان کار می شوند.

لازمه خرید هر دستگاهی مطالعه بر روی سازنده و گارانتی دستگاه است. این مهم در مجموعه ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز فراهم آمده است و دستگاه های خط تولید را با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب و گارانتی 24 ماهه تولید و 10 سال خدمات پس از فروش ارائه داده است. جهت سهولت دسترسی شماره تماس کارشناسان مشاور در انتهای مطلب درج شده است.

انواع دستگاه پرکن پودری و کارایی آنها :

دستگاه پرکن نمک نیز شامل انواع گوناگونی است که هر کدام عملکرد متفاوتی دارند. اما پرمصرف ترین  دستگاه بسته بندی حجمی و دستگاه توزین دار است . دستگاه بسته بندی حجمی برای بسته بندی نمک گزینه مناسب تری می باشد. دستگاه های پرکن حجمی عملکرد آسانی دارد. تفاوت این دستگاه با دستگاه بندی بندی توزین دار در این است که دستگاه بسته بندی توزین دار برحسب وزن دقیق تری از محصول به بسته بندی محصول می پردازد.

دستگاه بسته بندی نمک حجمی

اپراتور پس از روشن کردن دستگاه بسته بندی نمک حجمی محصول را وارد جایگاه مخصوص می کند و حجم بسته ها و زمان و تعداد بسته بندی در دقیقه را تنظیم می کند. وقتی پیمانه ی دستگاه پر شد دهانه ی آن باز می شود و آن را وارد پاکتی که زیرش قرار گرفته می کند. دستگاه بسته بندی نمک حجمی علاوه بر بسته بندی شکر و نمک می تواند موارد دیگری را بسته بندی کند. انواع ادویه جات و حبوبات، قند، پاپ کرن، چیپس، دراژه، پودر ژله، پودر شوینده، شکلات و پاستیل و هر نوع ماده ی گرانولی دیگر را می توان با این دستگاه بسته بندی کرد.

شماره تماس واحد فروش جهت مشاوره و خرید :

09129212294 مهندس مددخانی

09129593215 مهندس رهبری