سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید دستگاه پرکن پودری ارزان ادویه

خرید دستگاه پرکن پودری ارزان ادویه،دستگاه های پرکن پودری که در بازار موجود است جزیی از محبوب ترین دستگاه های خطوط تولید و بسته بندی مواد هستند. از دلایل محبوبیت این دستگاه ها می توان  به کاربرد بالا در تمامی صنایع و همچنین بالابردن سرعت و روند تولید در تمامی خطوط تولید است. ادویه ها از محبوب ترین چاشنی ها در میان فرهنگ های مختلف است که تولید و عرضه بهداشتی آن تاثیر مستقیم بر سلامت جامعه دارد بنابراین برای بسته بندی ادویه ها استفاده از دستگاه های پرکن پودری اتوماتیک راهبردی خواهد بود.    

خرید دستگاه پرکن پودری ارزان ادویه  

دستگاه پرکن ادویه از جمله دستگاه های پرکن پودری محسوب می شود که با دو مکانیزم متفاوت اتوماتیک و نیمه اتوماتیک طراحی و در بازار موجود هستند. قیمت دستگاه پرکن پودری در بازار متفاوت است. هر کدام از تولیدکنندگان این دستگاه ها با توجه به تجهیزات و کارایی دستگاه تولیدی قیمت مورد نظر را برای آن اعلام می کنند. به دلیل وجود تنوع این دستگاه ها، تولیدکنندگان باید به طور دقیق نیاز خود را مشخص کنند و انتظاراتشان را از دستگاه بدانند. 

انواع دستگاه های پرکن پودری و مکانیزم عملکردی آنها :

1-دستگاه پاکت پرکن میگرونیزه :

به علت اینکه دانه بندی ریز مواد معدنی با آسیاب ریموند میل یا بال میل یا آسیاب سپراتور که شامل بنتونیت، دیاتومیت، ذئولیت، کربنات کلسیم، سیمان، باریت، **منیزیم، کرومیت، سرب، کائولن است که حداقل اندازه آن ها از مش 80 تا 400 مش می باشد. باید از دستگاهی که پر کردن کیسه را هم با روش پدال و هم باد کمک گرفت تا کیسه پرکن به بهترین شکل ممکن و در کمترین زمان کیسه ها را پرکند، که شامل کیسه های ای دی استار AD star،  یا کیسه های معمولی هستند.

2- دستگاه کیسه پرکن پودر با توزین

به علت این که دانه بندی بعضی از مواد معدنی مثل گچ، پودرسنگ، گچ خاکی، بتونیت، حفاری که برای چاه های ارت تولید می شوند فقط با آسیاب پودر، پودر می شوند یا به وسیله آسیاب های چکشی پودر شده اند، دارای دانه بندی همراه با پودر هستند.

3- دستگاه کیسه پرکن های معمولی (بدون توزین)

در این مدل کیسه پرکن ها به علت این که مواد معدنی پودر شده دارای ارزش چندانی از نظر قیمتی نیستند یا بعد از کیسه گیری به صورت تناژ روی باسکول فروخته می شوند، تولید کننده به دنبال دستگاه  پرکن بسیار ارزان قیمت و مقرون به صرفه است و نیاز به امکانات خاصی ندارند.

4- دستگاه پاکت پرکن اتوماتیک (توزین دار)

کارکرد دستگاه پرکن به صورت اتوماتیک می باشد و اپراتور پس از گذاشتن کیسه بر روی نازل دستگاه و زدن دکمه استارت، بارگیری کیسه را شروع می کند و مراحل پرکردن کیسه به صورت اتوماتیک (ابتدا پاکت پرکن صفر می شود) و درب نازل باز شده و شیر باد پرکن و پدال همزمان کار می کنند و با نزدیک شدن به وزن دلخواه ابتدا شیر پرکن باد خاموش و بعد از رسیدن به وزن نامی پاکت پرکن stop می شود و کیسه ها به بیرون پرتاب و آماده کیسه گیری مجدد می شود. (در سیستمی که پرت کن کیسه روی دستگاه نصب شده باشد).

شماره تماس واحد فروش نهاد صنعت پیشگام البرز جهت مشاوره و خرید :

09129212294 مهندس مددخانی 

09129593215 مهندس رهبری