سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دستگاه ارزان خط تولید و پرکن اتوماتیک ادکلن

دستگاه ارزان خط تولید و پرکن اتوماتیک ادکلن، عطر که کلمه ای عربی است مایع خوشبویی است که از ترکیب و عصاره گیاهان خوشبو، اسانس، حلال ها و تثبیت کننده ها بدست می آید. در تمام دوره ها استفاده از مواد و عصاره های خوشبو رایج بوده است. در گذشته از ترکیب ادویه های خوشبو، عصاره گیاهان....برای تشریفات و مراسم مذهبی بهره می بردند. امروزه نیز ادکلن و عطر ها جزیی از استایل لوکس محسوب می گردند و مورد استفاده اقشار مختلف جامعه است. از اینرو راه اندازی خط تولید و عرضه عطر و ادکلن کسب و کاری است که با بازار یابی درست می تواند سودآور باشد.

دستگاه ارزان خط تولید و پرکن اتوماتیک ادکلن

برای راه اندازی خطی تولید و طراحی دستگاه های پرکن شیشه های عطر،معیار های زیادی باید در نظر داشت از جمله فرمول اولیه عطر تولیدی و حجم ظروف محصول تولیدی و میزان تولید روزانه تولیدی. با توجه به این متغیرها دستگاه هایی متناسب طراحی و تولید نمود. دستگاه های پرکن ادکلن در زمره دستگاه های پرکن مایعات است و برای هر دستگاه می توان تعداد نازل های متغیری طراحی نمود مشخص است با تعداد نازل بالاتر سرعت تولید افزایش میابد همچنین قیمت بالاتری برای راه اندازی خط تولید خواهید پرداخت.

مکانیزم تولید و بسته بندی عطر و ادکلن :

نخستین قسمت خط تولید و بسته بندی عطر و ادکلن ، مخازن میکس عطر و اسانس های مختلف هستند بعضی از عطرها نیاز به سیستم های تخصصی اسانس گیر دارند که در آن با استفاده از مجموعه ای از ماشین آلات مانند سیستم های تقطیر ، دستگاه کربوکولر ، دستگاه اینتر میکس و … فرآیند اسانس گیری و تعیین میزان خلوص اسانس انجام می شود.

کارخانه های تولید عطر و ادکلن، برای بسته بندی محصول خود به دستگاهی با سرعت بالا نیاز دارند. این عمل، به وسیله ی دستگاه های اتوماتیک مخصوص پرکردن عطر و ادکلن انجام می شود. برخی از انواع این دستگاه نیمه اتوماتیک و برخی تمام اتوماتیک هستند. روش پر کردن شیشه ادکلن، به صورت تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک انجام می شود که با توجه به نوع دستگاه این روش متفاوت می باشد.

روش پر کردن شیشه ادکلن با استفاده از دستگاه پرکن تمام اتوماتیک:

در روش تمام اتوماتیک تمام کار، از صفر تا صد توسط دستگاه و به صورت تمام اتوماتیک انجام می شود.سیستم بسته بندی اولیه عطریجات و ادکلن به دلیل اشکال مختلف استفاده ی این محصول ، بسیار متنوع است . این سیستم می تواند به صورت پرکن شیشه ، پرکن اسپری و … باشد.

نحوه کارکرد دستگاه پرکن ادکلن نیمه اتومات

این دستگاه مانند سایر مدل ها میباشد با این تفاوت که نسبت به مدل دستی سریع تر است. این دستگاه به سرعت و دقت سری پرکن ادکلن تمام اتومات نمی رسد.
 شماره تماس واحد فروش ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز جهت مشاوره و خرید :
09129212294 مهندس مددخانی
09129593215 مهندس رهبری