سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هزینه راه اندازی خط تولید و بسته بندی نوشابه

هزینه راه اندازی خط تولید و بسته بندی نوشابه، طرفداران استفاده از نوشابه در ایران فراوانند و تقریبا می توان گفت بعد از آب آشامیدنی ، پر مصرف ترین نوشیدنی است و بازار فروش این نوشیدنی در فصول گرم سال بسیار پررونق تر است و تقاضای بازار در نقاط گرمسیر بالاتر . با توجه به سلایق مختلف با طعم ها و اسانس های متفاوت تولید و به بازار مصرف عرضه می شود. از اینرو راه اندازی خط تولید و بسته بندی نوشابه در ایران از محبوبیت میان سرمایه گذاران برخوردار است.

هزینه راه اندازی خط تولید و بسته بندی نوشابه 

راه اندازی خط تولید و بسته بندی نوشابه مستلزم فراهم آوردن تجهیزات و ماشین آلاتی است که در فرآیند تولید سبب سهولت در بهره برداری بهینه و سود آوری گردد. در این خطوط با آینده نگری برای افزایش تولید در آینده و خرید تجهیزاتی که پاسخگوی برنامه های توسعه ای باشد همچنین خرید دستگاه هایی با کیفیت که دارای گارانتی معتبر باشند از اصول اولیه است. برای اطلاع از هزینه راه اندازی خط تولید و بسته بندی نوشابه را می توانید در تماس با کارشناسان فروش در ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز ضمن دریافت مشاوره و طراحی خطوط از قیمت روز تجهیزات نیز مطلع گردید. شماره تماس واحد در انتهای مطلب آورده شده است.

اجزای تشکیل دهنده نوشابه‌های گازدار

اجزای تشکیل دهنده نوشابه‌های گازدار شامل آب و افزودنی‌هاست . افزودنی‌های عمده نوشابه‌های گازدار شکر، مواد طعم دهنده، رنگ‌ها و دی اکسید کربن است. البته فرمول ساخت کارخانجات مختلف با برندهای گوناگون ممکن است از نظر درصد ترکیبات مذکور تا حدودی فرق داشته باشد.کف و مزه‌ی خاص اینگونه از آشامیدنی‌ها نتیجه وجود گاز CO2 موجود در آنهاست. میزان CO2 مورد استفاده در آشامیدنی‌ها به طعم و نوع آنها بستگی دارد. CO2 باعث تشدید طعم، افزایش زمان نگهداری نوشابه از طریق اسیدی کردن آن، سوزش زبان و کف کردن می‌شود. اما تجهیزات و ماشین آلاتی که برای تولید و بسته بندی نوشابه تهیهو اجرا می گردد قادر به تولید نوشابه در طعم های گوناگون است.

دستگاه شیرینگ بسته بندی نوشابه 

 فرآیندی که جهت محافظت از محصول و عرضه آن به مشتری و بازار انجام می شود بسته بندی نام دارد. در واقع بسته بندی یک سیستم یکپارچه جهت حمل و نقل، انبارداری و سیستم فروش محصول نیز می باشد. استفاده از دستگاه بسته بندی شیرینگ، آخرین مرحله در تولید یک محصول به شمار می رود تا محصولات را برای حمل و نقل و انبارداری و رساندن به بازار و مشتری آماده گرداند.

نام گذاری شیرینگ کردن محصول از این حیث می باشد که چون با شیرینگ کردن، محصول جمع تر و تقریبا کوچک تر می شود و شیرینگ به معنای کوچک کننده می باشد، از این رو شیرینگ گردن کالا سبب جمع تر شدن آن ها برای حمل و نقل می شود. دستگاه بسته بندی شیرینگ پک جهت شیرینگ کردن محصولات و پوشش دهی به آن ها از نایلون شیرینگ استفاده می کند. این نایلون، روکشی پلاستیکی می باشد که از مزایای آن می توان به محافظت از محصول، زیبایی ظاهری به محصول، کنار هم قرار دادن محصولات و محافظی در برابر آسیب های در حین حمل و نقل و جابه جایی نام برد.

شماره تماس واحد فروش جهت مشاوره و خرید :

09129212294 مهندس مددخانی

09129593215 مهندس رهبری