سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هزینه راه اندازی خط تولید و بسته بندی آب معدنی بطری

هزینه راه اندازی خط تولید و بسته بندی آب معدنی بطری، در دنیای امروزی ضرورت در دسترس بودن و استفاده از آب آشامیدنی سالم بر هیچ کسی پوشیده نیست و از ضروریات زندگی و مهم ترین نوشیدنی در تمام دنیا آب است. در این میان صنعت به کمک انسان آمده است تا با تولید و بسته بندی آب های سالم و در اختیار قرار دادن در بازار مصرف نقشی در سلامت جامعه داشته باشد. دستگاه های شیرینگ با بسته بندی بطری های آب در پک های چند تایی حمل و انبار آسانتر بطری ها را فراهم آورده است.

هزینه راه اندازی خط تولید و بسته بندی آب معدنی بطری

آگاهی از قیمت دستگاه های خط تولید و بسته بندی آب معدنی منوط بر داشتن آگاهی از میزان تولید روزانه و انتظاراتی است که از دستگاه های پرکن و بسته بندی خواهید داشت، دستگاه شیرینگ آب معدنی با دو ماکانیزم تومات و نیمه اتومات طراحی و به بازار عرضه گردیده اند که برای بسته بندی انواع بطری و ظروف با گنجایش متفاوت کاربرد دارند.
این دستگاه ها برحسب متریال به کار رفته در تولید قیمت متغیری خواهند داشت. برای مشاوره و خرید دستگاه مناسب تولیدی خود با متخصصین فن در شرکت ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز در ارتباط باشید و خط تولید پربازده ای را با کیفیت و فیمتی مناسب تهیه نمایید.

انواع دستگاه های شیرینگ پک و عملکرد :

1 - دستگاه شرینک پک کابینی
 دستگاه های شیرینگ پک کابینی بیشتر برای  کسب و کارهایی طراحی شده است که در خانه و یا کارگاه های کوچک راه اندازی شده اند و برای کارخانجات و یا کار های عمده و با حجم بالا اصلا مناسب و بصرفه نمی باشد. دستگاه شرینک پک کابینی،  با فیلم شرینک به خوبی کار می کند. این محصول در بسته بندی حالت دوخت چهار طرف دارد و میانه ی خیلی خوبی با بسته بندی پلاستیکی بصورت ال شکل، ندارد.  از این سیستم بصورت بهینه استفاده می شود و طراحی کار با آن را بسیار راحت می کند.طوری که حرکت دستی کابین که به دست اپراتور انجام می شود را بصورت حرکت اتوماتیک کابین با سیستم پنوماتیکی توسط جک تغییر می دهد.
 
2 - دستگاه شیرینگ پک تونلی 
دستگاه بسته بندی شرینک پک اتوماتیک تونلی نوار نقاله ای دارد و با کمک آن ظروف برای بسته بندی ردیف می شود تا بسته بندی آن ها با دقت و نظم بالاتری انجام بگیرد. قطعات موجود در دستگاه شیرینگ پک آب معدنی شامل نوار نقاله، رول باز کن، اینورتر، شماره زن و ردیف کن هستند. این دستگاه چهار فن دارد که به بسته بندی و بالا رفتن کیفیت محصول خروجی کمک می کنند. بهترین دستگاه برای شیرینگ پک آب معدنی همین دستگاه شیرینگ پک تونلی است که فرآیند بسته بندی اتوماتیک را در ظرفیت های تولیدی بالا انجام می دهد.
شماره تماس واحد فروش نهاد صنعت پیشگام البرز جهت مشاوره و خرید :
09129212294 مهندس مددخانی
09129593215 مهندس رهبری