سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید دستگاه پرکن مایعات غلیظ چرخشی دربند اتومات

خرید دستگاه پرکن مایعات غلیظ چرخشی دربند اتومات،  دستگاه‌های پرکن مایعات می‌توانند با انواع کارکردها و مکانیسم‌ها وجود داشته باشند. دستگاه پر کن مایعات به دو نوع اصلی پرکن خطی مایعات و دستگاه پرکن مایعات روتاری یا دوار تقسیم می شوند. همچنین دستگاه پر کن مایعات را می‌توان به پرکننده فشار، پیستونی، پمپ دار، سیفونی و گرانشی تقسیم بندی کرد که بیشتر آنها از نوع نیمه اتوماتیک یا روتاری هستند. در این حالت، عملیات پر کردن و بسته بندی با سرعت بالاتری انجام می‌گیرد. از پرکاربردترین دستگاه ها در خطوط تولید دستگاه های پرکن هستند.

خرید دستگاه پرکن مایعات غلیظ چرخشی دربند اتومات 

برای خرید و راه اندازی دستگاه های پرکن در خطوط تولید و بسته بندی مایعات باید به میزان و حجم تولید روزانه، ظرفیت تولیدی کارگاه توجه نمود و با توجه به میزان تولید دستگاه هایی با تعداد نازل مورد نیاز تهیه نمود این نازل ها از 1 تا 12 نازل قابل تغییر هستند اما توصیه این است که برای تهیه دستگاه آینده نگری پیشه کنید و از خرید دستگاه با تعداد نازل کم چشم پوشی نمایید تا اگر در آینده تولید بالا رفت، برای تهیه دستگاهی پرکاربرد تر دچار چالش نگردید.

جهت مشاوره و طراحی دستگاه پرکن مایعات غلیظ با مشاورین و کادر باتجربه ای که برای  راهنمایی شما در شرکت ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز در ارائه خدمت به سرمایه گذار محترم حضور دارند، در ارتباط باشید. مشاوره و طراحی و راه اندازی خطوط بصورت رایگان انجام می گیرد و تمامی خطوط تولید و ماشین آلات که دارای گارانتی 24 ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله اند، از مزایای همکاری با تیم ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز می باشد.

دستگاه پرکن مایعات غلیظ چرخشی چیست ؟

 دستگاه پرکن روتاری یا چرخشی که کار پرکردن ظروف را به صورت چرخشی انجام می دهد دارای سینی چرخنده ای  است که در هر نوبت تعدادی از ظروف را  که برای بسته بندی مواد در نظر گرفته شده است را به زیر نازل تزریق دستگاه قرار می دهد و بعد از پر شدن ظروف از مایع  و درب گذاری ظروف، ظروف دیگر جایگزین می نماید. حرکت این دستگاه پرکن به صورت چرخشی یا دواری است از این رو با نام دستگاه های روتاری شناخته می شوند.

شماره تماس واحد فروش جهت مشاوره و خرید :

09129212294 مهندس مددخانی

09129593215 مهندس رهبری