سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید دستگاه پرکن اتومات مایعات رقیق

خرید دستگاه پرکن اتومات مایعات رقیق، دستگاه های پرکن از جمله دستگاه های  پرکاربرد در صنایع است که در اغلب کارگاه های تولیدی استفاده می گردند. دستگاه های پرکن مایعات ثقلی بدلیل ارزان بودن و مکانیزم ساده عملکردی آن، طرفداران زیادی در بین تولید کنندگان دارد و برای پرکردن انواع مایعات رقیق در صنایع گوناگون کاربردی است. 

خرید دستگاه پرکن اتومات مایعات رقیق 

چنانچه برای راه اندازی یا ارتقاء خط تولیدی نیازمند به دستگاه پرکن مایعات رقیق هستید و قصد خرید این دستگاه پرکاربرد را دارید با مطالعه بر حجم تولید روزانه تولیدی خود و یا برآورد افزایش تولید در آینده دستگاهی را تهیه نمایید که از لحاظ کیفیت نیز استانداردهای لازم را دارا باشد. برای تحقق این مهم خریداری از تولید کتتدگان معتبر در زمینه تولید دستگاه ها و ماشین آلات خط تولید و بسته بندی، شما را از چالش های پیشرو مبری کرده و با پشتوانه اعتماد به تولید کنندگان برتر در این زمینه می توانید از دغدغه هاتان برای خرید دستگاهی باکیفیت کم کنید.

پیشنهاد ما به شما مشاوره و خرید از مجموعه صنعتی ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز است، ماشین آلات تولیدی با کیفیتی در خور تحسین و قیمتی مناسب در اختیار سرمایه گذاران خط تولید و بسته بندی مواد عرضه نموده است.

مکانیزم عملکردی دستگاه پرکن مایعات رقیق تقلی :

 دستگاه های پرکن مایعات رقیق به اندازه ای در پر کردن مواد رقیق موثر و ساده عمل نموده که می توان برای تزریق مایعات رقیق به درون ظرف از فشار تخلیه شدن خود آن ها از مخازن دستگاه پرکن بهره گرفت که این موضوع باعث شده که این مکانیسم به مکانیسم ثقل معروف گردد. دستگاه پرکن مایعات رقیق از آن جایی که با استفاده از فشار خود مواد و نیز جاذبه، تزریق را انجام داده لذا نیازی به مکانیسم های سیلندر پیستون و یا پمپ نخواهند داشت. با توجه به اینکه برای پرکردن ظروف از وزن خود مواد استفاده میگردد به نام پرکن وزنی نیز معروف هستند.

با باز شدن نازل فشار وزن یا ثقل مخزن باعث جاری شدن مایع به سمت پایین می گردد.در زیر نازل ها ظروف قرار گرفته و با کنترل زمان باز بودن نازل حجم مایع وارد شده به داخل ظرف یا بطری کنترل می گردد. برای جلوگیری از خطا در هنگام پرکردن ظروف می بایست حجم مایع موجود در مخزن تغذیه دستگاه دایماً ثابت نگاه داشته شود تا فشار پشت نازل و در نتیجه دبی نازل تغییر نکند. کنترل سطح مایع داخل مخزن وسیله شناور و یا سنسور های کنترل سطح انجام می گیرد.

کاربرد دستگاه پرکن وزنی : 

دستگاه پرکن وزنی برای پر کردن انواع مایعات رقیق در ظروف با گنجایش مختلف بکار می رود. تعریفی که برای مایعات وجود دارد که حداکثر ویسکوزیته آنها کمتر از ویسکوزیته روغن زیتون باشد. از این مدل برای پر کردن ظروف برای مایعات رقیق با درصد غلظت پایین مثل آب معدنی، اسید، دوغ، باتری، نوشیدنی های طعم دار، مایعات شیمیایی، غذایی و دارویی و.. استفاده می گردد.

شماره تماس واحد فروش مجموعه ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز:

09129212294 مهندس مددخانی

09129593215 مهندس رهبری