سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دستگاه تولید و بسته بندی لواشک میوه ای

دستگاه تولید و بسته بندی لواشک میوه ای، با توجه به میزان بالای تولید میوه در ایران اتلاف در صد بالایی از تولیدات باغات کشور در فصول مختلف سال که موجب هدر رفت سرمایه های ملی می گردد. فرآوری این میوه ها در کارخانجات و کارگاه های تولید و تبدیل میوه به لواشک و ترشک علاوه برسود آوری و عرضه داخلی می توان در زمینه صادرات محصول نیز فعالیت نمود. از اینرو راه اندازی خط تولید و بسته بندی لواشک عرصه مناسبی برای سرمایه گذاری باشد.

دستگاه تولید و بسته بندی لواشک میوه ای

تجهیز و راه اندازی خط تولید و بسته بندی لواشک میوه ای نیازمند دستگاه ها و ماشین آلاتی است که باید از لحاظ کیفیت و استاندارد مورد تایید سازمان غذا و دارو قرار گیرد در این خصوص شرکت تولیدی صنعتی ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز با کادر خلاق و جوان تولید و راه اندازی خط تولید و بسته بندی لواشک را طبق استانداردهای جهانی ارائه نموده است تا سرمایه گذاری در این خط تولید با اطمینان کامل توسط سرمایه گذار انجام پذیرد.

ماشین آلات تولید شده با طراحی خاص شما با صورت رایگان نصب و راه اندازی خواهد شد. خطوط تولیدی دارای ضمانت 24 ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله هستند. با شماورین ما از طریق شماره هایی که در انتهای مطلب آورده شده در تماس باشید .

تاریخچه استفاده از لواشک در ایران :

این ماده غذایی شگفت انگیز  از دیر باز در ایران تولید و استفاده می گردید. تولید لواشک تدبیر هوشمندانه ای است که گذشتگان برای نگهدار مفید میوه ها در فصول مختله بکار می بردند.برتری لواشک نسبت به سایر تنقلات، ارزش غذایی بالایی است که دارد، که این محصول با حداقل تغییر براساس فرآوری میوه‌های تازه تولید وبسیاری از خواص ترکیبات موجود در میوه‌ها همانند ترکیبات کربو هیدرات، چربی‌ها، پروتیین، فیبر و آنتی‌اکسیدان، مواد معدنی و املاح میوه‌ها را در خود حفظ می‌کند.

مواد اولیه تولید لواشک میوه ای :

برای تهیه انواع لواشک از میوه‌هایی مانند آلو، آلوچه، گوجه سبز، زرد آلو و برگه آن، هلو و برگه آن، انار، زغال اخته، آلبالو، سیب، گلابی و انگور استفاده می‌گردد. که دارای ارزش تغذیه‌ای و خواص درمانی فوق العاده هستند و در مراحل مختلف تولید و فراوری ارزش این مواد پایین نیامده و خواص میوه‌ها  همچنان حفظ می‎شود. از زرشک، شاه توت در لواشک سازی به عناوین مختلف استفاده می‌گردد و تمشک نیز در فرمولاسیون انواع لواشک می‌تواند نقش به سزایی داشته باشد. برای تهیه مواد اولیه لواشک بهتر از از قبل میوه ها را قبل از رسیده شدن و چیدن خریداری نمود تا در فصل مناسب از دسترس بودن ماده اولیه تولیدی اطمینان داشت.

شماره تماس واحد فروش جهت مشاوره وخرید :

09129212294 مهندس مددخانی

09129593215 مهندس رهبری