سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش دستگاه اتومات بسته بندی نان لواش

فروش دستگاه اتومات بسته بندی نان لواش، تولید نان در ایران در سالهای گذشته با وجود تولید زیاد و کیفیت پایین و عدم بسته بندی و نگهداری اصولی زیان ده و تنها باعث اتلاف سرمایه میشد. اکنون با پیشرفت تکنولوژی تولید و بسته بندی نان از هدر رفت سرمایه های ملی جلوگیری می شود. سرمایه گذاری بر روی خط تولید و بسته بندی نان در تمامی نقاط کشور سرمایه گذاری مطمئنی میتواند باشد.

فروش دستگاه اتومات بسته بندی نان لواش 

دستگاه های بسته بندی نان لواش در بازار موجود است و سرمایه گذار میتواند برحسب بودجه ای که در نظر گرفته برای خرید این دستگاه ها اقدام نماید. از جمله دستگاه های باکیفیت موجود ماشین آلات خط تولید و بسته بندی است که در مجموعه ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز طراحی و به بازار عرضه گردیده است . این مجموعه با اطمینان از تولیدات خود تمام ماشین آلات تولیدی را تا 24 ماه گارانتی و 10 سال پشتیبانی تامین قطعات را عهده دار گشته است. برای مشاوره و خرید دستگاه با کادر مشاور ما در تماس باشید. قیمت دستگاه بسته بندی اتومات نان لواش

دستگاه بسته بندی اتو ماتیک نان لواش

بسته بندی به سبب محافظت از نان در برابر عوامل خارجی و افزایش بازار پسندی  دارای اهمیت بسیاری است. به دلیل آن که نان لواش از نمونه از غذاهای قالب کشور ما است لذا ماشین سازی مسائلی با طراحی و ساخت دستگاه بسته بندی نان که باعث بسته بندی صحیح نان و ممانعت از فساد آن می شود در نتیجه صرفه جویی و ممانعت از بیات شدن نان می گردد. روش های نوین و به روز بسته بندی نان با کاهش ضایعات، حفظ کیفیت، افزایش مدت زمان ماندگاری و افزایش فروش، موجب کم شدن هزینه ها به خصوص در بخش توزیع شده و در پایان موجب کاهش بها پایان یافته محصول نهایی نیز می گردد.

 

انواع دستگاه های بسته بندی نان :

دستگاه بسته بندی پیلوپک افقی از لحاظ شکل ظاهری و مشخصات فنی شباهت زیادی با هم داشته و تفاوت عمده ی آنها در ابعاد بسته بندی، سرعت بسته بندی و سیستم PLC  و مکانیکی آن و همچنین دارا بودن چشم فتوسل برای سلفون های چاپدار می باشد.تیم فنی و مهندسی ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز،به تولید کننده های نان، دستگاههای بسته بندی با فناوری دوخت از بالا را پیشنهاد می نماید.

از این جهت که ممکن است چند نان در یک بسته قرار بگیرد و بسته بندی چندتایی نیاز باشد که دستگاه بسته بندی دوخت از بالا به راحتی این امکان را برای مشتری فراهم می آورد . برای بسته بندی نان هایی با طول بیشتر مانند نان لواش و نان سنگک ، دستگاه بسته بندی چهار طرف دوخت پیشنهاد می گردد . 

شماره تماس واحد فروش جهت مشاوره و خرید :
09129212294 مهندس مددخانی
09129593215 مهندس رهبری