سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید دستگاه پرکن سیلندر پیستونی 8 نازله

خرید دستگاه پرکن سیلندر پیستونی 8 نازله، دستگاه پرکن سیلندر پیستونی برای پرکردن ظروف از مایعات غلیظ به کار برده می شود. مایعاتی که دارای ویسکوزیته بالا هستند و در دما و شرایط عادی سیال نباشند. این دستگاه از کاربردی ترین ماشین آلاتی است که در خطوط تولید کاربرد دارد و در اکتر صنایع ( غذایی، دارویی، شیمیایی، آرایشی و بهداشتی و ...) قابلیت استفاده را دارد.   

خرید دستگاه پرکن سیلندر پیستونی 8 نازله 

دستگاهی که برای خط تولید مایعات خود خریداری می نمایید باید براساس نیاز تولیدی؛ ظرفیت تولید روزانه؛ مساحت زیر بنای کارگاه و... تهیه گردد علاوه بر این دستگاه خریداری شده باید مطابق با استانداردهای جهانی و از بهترین مواد و متریال تولید شده باشد و قابلیت ارتقا و نصب دستگاه های لیبل زن و دربند و سیل القایی در صورت نیاز را دارا باشد. نتیجه اینکه مطالعه و مشاوره با کارشناسان کاردان میتواند راهگشای ما در راه اندازی خط تولیدی موفق و پر سود می باشد.

مشاورین ما در شرکت صنعتی ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز راهنمای شما در تمامی مراحل از طراحی تا نصب و راه اندازی و یا ارتقا ماشین آلات خط تولید و بسته بندی خواهند بود با مشاورین ما در تماس باشید.

لزوم استفاده از دستگاه پرکن سیلنر پیستونی در صنایع :

از دستگاه پرکن مایعات رقیق از سیستم جاذبه برای پر کردن مایعات رقیق مانند آب، دوغ، مواد معطر، رقیق کننده ها، الکل ها و موارد مشابه کمک گرفته می شود و از سیلندرهای پیستونی و پمپ ها برای مواد رقیق و غلیظ استفاده می شود. دقت بالای سیلندر پیستون هنگام پر کردن مایعات  و همچنین خطاپذیری کم این دستگاه باعث استفاده بیشتر از آن شده است و البته باید توجه داشت که استفاده از این مکانیزم باعث افزایش هزینه دستگاه می شود. اما در دراز مدت با توجه به کم شده هزینه اتلاف مواد تولیدی در هنگام پرکردن ظروف، شاهد بازدهی سرمایه خواهیم بود.

مکانیزم عمل دستگاه پرکن سیلندری 

سیلندر ، شامل یک محفظه می باشد که پیستون در داخل آن به صورت رفت و برگشتی حرکت می کند. حجم سیلندر بستگی دارد به اندازه ظروفی که مایع غلیظ درون آن ها پر می شود، و تعداد نازل های دستگاه سیلندر و پیستون جداگانه طراحی و ساخته می شود .

در دهان? پیستون، شیری سه طرفه وجود دارد که با عقب رفتن پیستون، مسیر مخزنِ تغذیه، به داخل سیلندر باز شده و با جلو آمدن پیستون، مسیر سیلندر به نازل ها باز می شود و عمل تزریق مایع به داخل ظرف انجام می پذیرد.

شماره تماس واحر فروش جهت مشاوره و خرید دستگاه پرکن سیلندر پیستونی :

09129212294 مهندس مددخانی

09129593215 مهندس رهبری