سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش دستگاه تولید و بسته بندی ماکارونی

فروش دستگاه تولید و بسته بندی ماکارونی، زندگی روزمره امروزی و شاغل بودن افراد باعث شده غذاهایی که پخت آنها آسان است و  زمان کمی را میخواهد، بیشتر مورد استقبال  قرار گیرند. از این دست غذاها، ماکارونی را می توان نام برد. ماکارونی جزء غذاهایی است که اکثر مردم آن را دوست دارند و علاقه مردم به این غذا سبب شده است تا ماده اولیه آن بسیار پرفروش باشد. راه اندازی خط تولید و بسته بندی ماکارونی از جمله مشاغلی است که سود سرشاری دارد. 

فروش دستگاه تولید و بسته بندی ماکارونی 

مجموعه ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز، خط تولید ماکارونی با کیفیت و قیمت مناسب در اختیار سرمایه گذارانی قرار می دهد که قصد دارند با راه اندازی خط تولید ماکارونی، هم به یک فعالیت تولیدی بپردازند و هم از سود بالای این کار بهره مند گردند. تمام ماشین آلات تولیدی با گارانتی 24 ماهه و خدمات پس از فروش تامین قطعات 10 ساله می باشد در این صورت سرمایه گذار با اطمینان از کیفیت خط تولیدی خریداری شده بدون دغدغه و صرف هزینه ای اضافی قدمی در راه تعالی و رونق اقتصادی ایران عزیز بردارد.

روند تولید و بسته بندی انواع ماکارونی :

 در تولید و عرضه ماکارونی ماده اولیه می تواند آرد گندم دوروم ، نشاسته ذرت ، پودر سیب زمینی ، نشاسته سیب زمینی ، نشاسته کاساوا یا مخلوط آنها و غیره  باشد. محصول نهایی  به اشکال مختلف رشته ای، میله ای، و انواع مختلف فرمی مانند مارپیچ ، لوله ای، مربع و غیره تولید می شود. ماکارونی یک محصول خشک است که از خمیر ساخته شده و با استفاده از فناوری پخت اکستروژن شکل و فرم گرفته و سپس در خشک کن تا رسیدن به رطوبت کمتر از 12درجه رسیده و در نهایت بسته بندی می گردد.

نحوه تولید ماکارونی ساده

برای تولید ماکارونی ساده اولین فرآیندی که باید صورت گیرد، مخلوط کردن آب و آرد است تا ماده اولیه ماکارونی که مخلوط آب و آرد است، به وجود آید. در این بخش خمیر وارد دستگاه اکسترودر میشود و با اقدامات صورت گرفته در این بخش، خمیر آماده در آمدن به صورت رشته میشود. برای این کار خمیر باید وارد قسمت رشته ساز شود. پس از وارد شدن خمیر به این قسمت، خمیر از قالب خاصی عبور میکند و به صورت رشته رشته در می آید. پس از انجام این فرایند، بر روی رشته ها یک برش اولیه انجام میشود و سپس برای گرفتن رطوبت موجود در آنها به قسمت خشک کن فرستاده می شوند. در آخر پس از خشک شدن رشته ها، برش نهایی بر روی آنها صورت می گیرد و به قسمت بسته بندی منتقل می شوند. شماره تماس واحد فروش جهت مشاوره و خرید :

09129212294 مهندس مددخانی

09129593215 مهندس رهبری