سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید دستگاه تولید و بسته بندی غذای ماهی

خرید دستگاه تولید و بسته بندی غذای ماهی، با توجه به رشد جمعیت و کاهش ذخائر آبزیان، تولید ماهیان پرورشی به خصوص قزل آلا در ایران با توجه به ذائقه پسند بودن این ماهی و استقبال مصرف کنندگان از آن، جایگاه ویژه‌ای در رژیم غذایی مردم، پیدا نموده است. راه اندازی خط تولید و بسته بندی خوراک ماهی از کسب و کارهای زود بازده و پرسود خواهد بود.

خرید دستگاه تولید و بسته بندی غذای ماهی

برای خرید و راه اندازی خط تولید و بسته بندی خوراک ماهی در ایران نیاز است تا تمام روش های تولید پلت خوراک ماهی را مطالعه و بررسی نمود تا در نهایت دستگاهی که مورد نیاز است با توجه به حجم تولید و نیازهای کارگاهی، بدون صرف هزینه های اضافی و اتلاف زمان، خط تولید و بسته بندی مورد نظر را اجرا نمود. برای طراحی خط تولید و مشاوره با کادر مجرب مشاورین ما در مجموعه ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز در تماس باشید تا ضمن طراحی دستگاه های مورد نظر تولیدی خود از مشاوره و نصب و راه اندازی رایگان خط تولید بهره مند گردید. شماره های واحد فروش در انتهای مطلب آورده شده است.

روش های تولید پلت خوراک ماهی :

1- روش تولید پلت با استفاده از دستگاه پرس پلت

2- روش تولید پلت با استفاده از اکسترودر 

3- روش تولید پلت با استفاده از اکسپندر (Expander)

 اکسترودر مواد غذایی را به شکل پفکی تبدیل نموده و چگالی جیره خوراکی را کاهش می دهد. به نحوی که این خوراک روی آب غوطه ور گردد و معلق نماند.در صورتیکه دستگاه های پلت در چگالی مواد غذایی تاثیری ندارند. و فقط مواد را بصورت استوانه هایی با قطرهای مختلف تبدیل می کنند و تولید پلت با استفاده از تکنولوژی اکسپندر مشابه تولید به روش اکترودر است  با این تفاوت که با متغیرهای دما و رطوبت میزان ماندگاری غذا در آب و مدت هضم را افزایش می دهد. 

دستگاه های مورد نیاز برای تولید خوراک ماهی

سیستم اسپری روغن با ( روغن آفتابگردان ، روغن ذرت ، روغن ماهی ، روغن بادام زمینی ، روغن نخل خرما ) ، خط تولید خوراک ماهی در 5 لایه و 5 متر کوره خشک کردن، ماشین دوجداره اکسترودر، دستگاه اسپری چاشنی ، قالب برای غذای ماهی، دستگاه خنک کننده، ماشین بسته بندی ، پودر کردن استخوان، خرد کن استخوان ، نوار نقاله هوایی، مخلوط کن، آسانسور، پودر غلات،نوار نقاله، پیچه، بالابر

شماره واحد فروش جهت مشاوره و خرید: 

09129212294 مهندس مددخانی

09129593215 مهندس رهبری