سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید دستگاه پرکن ژل ضدعفونی الکلی

خرید دستگاه پرکن ژل ضدعفونی الکلی، در این روزها پس از درگیری جامعه جهانی با بیماری واگیردار و همه گیر کرونا  شیوع و گسترش یافته نیاز به استفاده از انواع محلول ها و ژل های ضدعفونی کننده افزایش یافته است. با توجه به این ضرورت لازم است که ژل های ضدعفونی کننده الکل دار به صورت انبوه تولید یافته و در دسترس عموم مردم قرار بگیرد و به بازاری پر رونق برای سرمایه کذاری تبدیل شود.

 

خرید دستگاه پرکن ژل ضدعفونی الکلی

دستگاه پرکننده اتوماتیک ژل ضدعفونی کننده یک دستگاه جدید است که با کارکرد بسیار مناسبی و در کیفیت های بالا توسط مجموعه ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز طراحی شده است که سرعت بسته بندی و عرضه ژل های ضدعفونی کننده را تسریع بخشیده و در مدت زمان کوتاه مقدار زیادی مواد ضدعفونی کننده ارائه میدهد. این دستگاه پرکننده به طور خودکار توسط صفحه لمسی که به آن مجهز شده است کنترل می گردد. برای طراحی و راه اندازی خط تولید و بسته بندی ژل ضدعفونی با کادر مشاورین ما در تماس باشید.

مکانیسم کار دستگاه پرکنژل ضدعفونی

دستگاه پرکن ژل دارای چند نوع مکانیسم است که شامل دستگاه پرکن ژل پمپی، ثقلی و پیستونی است. در دستگاه های پرکن ژل غالبا از روش دوم یعنی تزریق ثقلی استفاده می گردد، این روش بدین شکل است که یک مخزن روی دستگاه قرار داده شده است که ماده به وسیله فشار اعمال شده به داخل نازل ها هدایت شده و سپس در مسیر خروجی شیری تعبیه شده است که میزان مواد خروجی کنترل می کند.

ویژگی دستگاه پرکن ژل

دستگاه پرکن ژل، به صورت تمام استیل یا نیمه استیل طراحی شده است و از قطعات پنوماتیک مرغوب و فولاد ضد زنگ نیز برای ساخت آن استفاده می شود که تضمین کننده دقت بالا جهت پر شدن ژل از طریق دستگاه می باشد. اغلب این دستگاه ها دارای پیستون بوده که جهت عمل تزریق مایع به داخل ظرف به کار می رود. کار این پیستون ها بدین شکل است که از قسمت مخزن دستگاه، مایع یا ژل ضدعفونی را به داخل محفظه ی خود کشیده و آن را در داخل بطری ها یا ظروف تعبیه شده تخلیه می گردد.

 دستگاه های پرکن ژل موجود، دارای پی ال سی هایی با منوی فارسی هستند که از این طریق مصرف کننده می تواند مدت زمان کار دستگاه را تنظیم و تعیین کند. برخی دیگر از دستگاه های پرکن ژل مجهز به یک یا چند نازل هستند که همانطور که مشخص است با افزایش یافتن تعداد نازل ها سرعت عملکرد دستگاه نیز بالاتر می رود. 

شماره تماس جهت مشاوره و خرید:

09129212294 مهندس مددخانی

09129593215 مهندس رهبری