سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هزینه راه اندازی خط تولید کارتن از ضایعات

هزینه راه اندازی خط تولید کارتن از ضایعات، راه اندازی خط تولید کارتن از ضایعات و کاغذ های باطله و تولید کارتن از مو ردی است که به چرخه سلامت زمین و حفظ محیط زیست کمک شایانی خواهد نمود. با توجه به آسیب های زیست محیطی و قطع درختان برای تولید کردن کارتن با استفاده ضایعات امروزه از اهمیت بیشتری برخوردار است بازگشت کارتن و مقوا به چرخه تولید به حدی با اهمیت شده که اکثر کشورها برای جلوگیری از قطع درختان و نابودی طبیعت تصیصم به وارد کردن کاغذ باطله از سایر کشورها می گیرند.

هزینه راه اندازی خط تولید کارتن از ضایعات 

برای داشتن کارخانه و راه اندازی خط تولید کاغذ سازی علاوه بر سرمایه و بودجه باید دانش و مطالعات بسیاری در این زمینه  کسب نمود. اگر شما از صادر کننده و وراد کننده  ماشین های تولید کاغذ اطلاعات بخواهید کسب کنید. مطمئنا شما را به سوی راه اندازی کردن کارخانه و خط تولید کاغذ از طریق بازیافت کاغذ و مقوا و کارتن سوق می دهد. با توجه به تنوع دستگاه های تولید کارتن و بنا بر حجم تولیدی روزانه و نیاز سرمایه گذار هزینه راه اندازی خط تولید متغیر خواهد بود. برای کسب اطلاع و مشاوره برای راه اندازی خط تولید با مشاورین ما در مجموعه ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز در ارتباط باشید.

اصول اولیه خط تولید کارتن سازی :

کاغذ از مهمترین ماده اولیه در صنعت کارتن سازی به شمار می رود اگر خط تولید کارتن را راه اندازی کنید باید قبل از آن به فکر بر طرف کردن نیاز اولیه کارخانه یعنی ماده اولیه آن کاغذ باشید. کاغذهایی که برای تولید کارتن استفاده می شود با توجه به اینکه در کدام لایه از کارتن استفاده شود، متفاوت خواهند بود. مثلا لایه رویی کارتن از قسمت های مهم کارتن به شمار می رود که خود شامل دو بخش است وزن این کاغذ برای لایه بیرونی مقوا بسیار مهم است و باید 100 تا 350 گرم باشد. در واقع مواد بازیافتی کارتن های مصرف شده ای هستند که بعد از جمع آوری و انجام مراحلی در کارخانه های مخصوص دوباره به کاغذ تبدیل می‌شود و در تولید کارتن  مورد استفاده قرار می‌گیرد و یا کارتن ها از کاغذ هایی که مستقیما از چوب تولید شده اند، ساخته می شود.

استقبال زیادی از تولید کارتن و انواع بسته بندی های کارتنی می شود زیرا کارتن به راحتی قابل بازیافت است و می تواند دوباره به عنوان مواد اولیه همین کارخانه ها  مورد استفاده قرار بگیرد به همین دلیل در میان افراد دوستدار محیط زیست بسیار طرفدار دارد و همکاری های لازم برای راه اندازی خط تولید کارتن سازی صورت می گیرد.

شماره تماس واحد فروش جهت مشاوره و خرید:

09129212294 مهندس مددخانی

09129593215 مهندس رهبری