سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت دستگاه پرکن نیمه اتومات پودری ادویه

قیمت دستگاه پرکن نیمه اتومات پودری ادویه، محصول تولیدی در کارگاه ها برای عرضه به بازار و رقابت با تولیدکننده های دیگر نیازمند به بسته بندی شکیل و قابل قبول دارد و با توجه به مسایل بهداشتی که این روزها پراهمیت تر از قبل جلوه می نماید استفاده از دستگاه پرکن در بسته بندی مواد که استفاده از نیروی انسانی را به حداقل ممکن می رساند از ضروریات هر کارگاه تولیدی است.  

 

قیمت دستگاه پرکن نیمه اتومات پودری ادویه 

این دستگاه ها به شکل اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و دستگاه پرکن پودری دستی در بازار موجود هستند و برحسب حجم تولید و میزان تولید روزانه دارای طراحی متفاوت می باشند. برای تهیه دستگاه پرکن پودری باید نوع ماده ای را که تولید و بسته بندی می نمایید در نظر داشته باشید و دستگاهی متناسب به نوع تولید خود با بهره وری بالا خریداری نمایید. برای طراحی و خرید دستگاه پرکن مورد نظر خود با مشاورین ما در قسمت طراحی و فروش ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز در ارتباط باشید.

انواع دستگاه پرکن پودری

پرکن ولودار

این مدل پرکن به دلیل باز بودن دریچه بهترین گزینه برای پرکردن کیسه های بتن و گچ و سایر پودرهای ساختمانی می باشد. کیسه در دهانه دریچه قرار می گیرد و بلافاصله با پودر مورد نظر پر می شود. سیستم پر کردن با سنسور بار اندازه گیری می شود. 

پرکن کیسه لودسلی

مکانیزم پرکردن این دستگاه توسط لودسل انجام می شود. بسته به وزن تعیین شده توسط نمایشگر، این دستگاه کیسه ها را از 10 تا 100 کیلوگرم پر می کند و پس از رسیدن به مقدار مشخصی، کیسه را به حال خود رها می کند تا چرخه پر شدن بعدی

پرکن پودر کم حجم

کار این دستگاه پر کردن کیسه های پلاستیکی کوچک مانند نمک، فلفل و سایر ادویه ها و پودرهای مشابه است.

تایمر پرکن با تایمر قابل تنظیم برای وزن های مختلف از 50 گرم تا 1 کیلوگرم.

پودر پرکن لیوان یک بار مصرف

 

از این دستگاه برای پر کردن فنجان های یکبار مصرف که با چای، نوشابه، آب میوه و غیره پر می شوند استفاده می شود. سیستم دستگاه به صورت چرخشی طراحی شده است که در حین چرخش توسط اینورتر تنظیم می شود. با گذشت زمان، مقدار پر کردن به طور طبیعی افزایش می یابد.

دستگاه پرکن پودری نیمه اتوماتیک

همانطور که اشاره شد پرکن های پودری براساس دخالت دست و نیروی انسانی مورد نیاز به دو دسته اتومات و نیمه اتوماتیک تقسیم بندی می گردند. 

دستگاه پرکن پودری نیمه اتوماتیک نیز مانند دیگر دستگاه های پرکن مواد پودری شکل را به درون انواع ظروف و کیسه میریزد. ولی یک فرق با سری اتوماتیک و دستی دارد که دارای سرعت و دقت بیشتر نسبت به نوع دستی، و کمتر از نوع اتوماتیک آن می باشد. البته این مطلب حاوی یک نکته است که افرادی به سمت خرید این دستگاه ها میروند که کیفیت (دقت و سرعت) را با هم میخواهند که این دستگاه این ویژگی را برای این افراد دارد. همچنین در این دستگاه بسته به نوع کار حداقل یک یا دو اپراتور باید مشغول به کار میشوند.

شماره تماس جهت مشاوره و خرید:
09129212294 مهندس مددخانی
09129593215 مهندس رهبری