سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید خط تولید و بسته بندی روغن ترمز

خرید خط تولید و بسته بندی روغن ترمز، روغن ترمز که در صنعت به نام های گوناگون چون مایع ترمز، سیال ترمز یا سیال هیدرولیک ترمز شناخته می شود،  جهت انتقال نیرو در سیستم هیدرولیک ترمز و نیز در برخی موارد در سیستم هیدرولیک کلاچ خودرو استفاده می شود و در فرمولاسیون برخی تولیدات دیگر چون روانسازهای صنعتی نیز کاربرد دارد. بدلیل کاربرد فراوان این روغن، راه اندازی خط تولید و بسته بندی روغن ترمز از جمله کسب و کارهایی است که مورد توجه سرمایه گذاران می باشد. 

خرید خط تولید و بسته بندی روغن ترمز 

 

روغن ترمز انواع مختلفی دارد و نوع آن بسته به قیمت و موارد کاربرد تغییر می کند. از انواع روغن های ترمز با پایه نفتی و سیلیکونی میتوان در خودرو استفاده کرد اما پایه نفتی به دلیل کیفیت پایین و پایه سیلیکونی به دلیل قیمت بسیار گران چندان مناسب نیستند. از نقطه نظر کارآیی و پایداری، روغن های ترمز سنتتیک ضعیف تر از روغن های ترمز سیلیکونی بوده و بسیار بهتر از روغن های پایه نفتی هستند.

برای راه اندازی خط تولید روغن های صنعتی ماشین آلات مشابه ای بکار گرفته میشود.  به طور معمول در خط تولید بسته بندی روغن صنعتی ، محصولاتی از جمله روغن موتور، روغن ترمز، انواع روغن‌های صنعتی مورد استفاده در کارخانجات و انواع گریس به عنوان خروجی خط تولید شناخته‌ می‌شوند. ماشین آلات و تجهیزات بسته بندی در هر نوع خط تولید بسته بندی روغن صنعتی وجود دارد.

  • دستگاه پرکن
  • دستگاه دربندی
  • جت پرینتر
  • دستگاه شیرینک پک 

 از نظر اقتصادی، هزینه تولید روغن های ترمز سنتتیک بیش تر از روغن های پایه نفتی و بسیار کمتر از روغن های سیلیکونی است . به همین جهت به نظر میآید به جز در مواردی که کارآیی اهمیت چندانی نداشته باشد (مصارف عمومی روانکاری و خنک کنندگی با روغن پایه نفتی ) و یا استفاده از روغن ترمز پایه نفتی توصیه شده باشد (برخی مدل های سیتروئن، جگوار یا رول رویس ) و یا در مواردی که پایداری بسیار مهم باشد (سیستم هیدرولیک هواپیما و موشک با روغن سیلیکونی)، استفاده از روغن های ترمز سنتتیک مقرون به صرفه تر باشد.

توضیح موارد مصرف و کاربرد روغن ترمز سنتتیک

 مایع ترمز در خودروهای سبک وسنگین کاربرد دارد .

 روغن هیدرولیک در برخی از ماشین آلات صنعتی

روغن خنک کننده دربرخی از دستگاههای آزمایشگاهی

راه اندازی خط تولید روغن خوراکی :

در راه‌اندازی خط تولید بسته بندی روغن صنعتی نکته ای که باید مدنظر داشت این است که، از چگونگی مراحل تولید مطلع باشید. پیش از خرید خط تولید بسته بندی روغن صنعتی و یا هر خط تولید دیگری، بهتر است اطلاعات خود را در مورد خط تولید تکمیل کنید. مجموعه ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز ماشن آلات خط تولید و بسته بندی روغن خوراکی را در دستور کار خود قرار داده شما تولید کننده عزیز می توانید با مشاورین مجموعه در تماس باشید و خط تولید مورد نظر خود را طراحی و راه اندازی نمایید.

شماره تماس جهت مشاوره و خرید :

09129212294 مهندس مددخانی

09129593215 مهندس رهبری