سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هزینه راه اندازی خط تولید خوراک دام در دامپروری

هزینه راه اندازی خط تولید خوراک دام در دامپروری،خوراک دام به قدری در صنعت دامپروری مهم باست که هرگونه صرفه جویی در تأمین خوراک دام به شدت بر میزان سود نهایی تأثیرگذار است. بیشتر دامپروران و کسانی که مشغول به امر پرورش دام هستند، ترجیح میدهند که خوراک مصرفی مزرعه خود را در همان محل مزرعه تولید کنند. اینکار باعث میشود که هزینه نهایی هر کیلو  برای دامپروران ارزان تر از خوراک آماده تمام شود. هزینه راه اندازی خط تولید خوراک دام در محل دامداری در نهایت به سود دامدار خواهد بود.

هزینه راه اندازی خط تولید خوراک دام در دامپروری

ما در ماشین سازی نهاد صنعت پیشگام البرز راه کارهای جامعی برای نصب و راه اندازی خطوط کامل خوراک دام و طیور در ظرفیت های مختلف ارائه می دهیم. برای طراحی کارخانه خوراک دام با بررسی دقیق نیاز های دامداری و تبدیل آن به طرح نهایی شروع می کنیم. اولین قدم برای اطمینان از یک راه حل موفق تجزیه و تحلیل متمرکز بر نیاز های شما و اهداف آینده است.

براساس نیاز دامداری و مساحت کارگاه تولید طراحی انجام خواهد شد، با توجه به تمامی متغیر های ذکر شده هزینه راه اندازی خط تولید خوراک دام میتواند نوسان داشته باشد . شما تولید کننده محترم در تماس با مشاورین ما در مجموعه نهاد صنعت پیشگام البرز میتوانید ضمن آگاهی از قیمت ها از مشاوره و طراحی رایگان خطوط خود بهره مند شوید.

تجهیزات لازم برای راه اندازی خط تولید خوراک دام 

برای راه اندازی خط تولید خوراک دام و طیور به تجهیزات اساسی همچون

  • آسیاب با ظرفیت متفاوت بر حسب نیاز
  • دستگاه میکسر 
  • بالابر ها و مخازن نگهداری
  • نوار نقاله 
  • دستگاه پرس پلت
  • فیدر پلت

 و غیره نیاز میباشد. تامین قطعات و تعمیر و نگهداری یکی از نکاتی است که باید در انتخاب تجهیزات به آن دقت کرد. ظرفیت و توان ماشین آلات باید متناسب با ظرفیت کارخانه باشد. بروز بودن و سازگاری با سایر ماشین آلات خطوط تولید و کمترین دور ریز مواد و مصرف بهینه انرژی همه از مواردی است که ما در طراحی خطوط تولید خوراک دام مدنظر داریم.

 راه اندازی خط تولید خوراک دام در مزرعه یا دامداری صرفه جویی در وقت و هزینه حمل و ... خواهد بود با ما در تماس باشید. ماشین آلات تولیدی دارای گارانتی 24 ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله می باشند، متخصصین ما نصب و راه اندازی خطوط را به صورت رایگان برای شما انجام خواهند داد.

شماره تماس واحد فروش جهت خرید و مشاوره:

09129212294 مهندس مددخانی

09129593215 مهندس رهبری